yapımcılar doğal olarak kazanan tarafı tutmuşlar hikaye modunda.
çok oyunculu da ise zaten operasyon modunda, savaş başlamadan önce milletin derdini ve birbirlerine saymalarını görüyoruz. aslında güzel oluyor, gaza getiriyor.
hele 'petrol diyarı' operasyonunun ilk haritasındaki osmanlı konuşması muhteşem. aynı şekilde fransızlarve almanlar'ın konuşmalarıda muhteşem.
ps4 den oynuyorum. ahlaklı, üsluplu kişiler isterse beraber oynayabiliriz, buradan mesaj atmanız yeter.
Battlefield serisinin 1. Dünya savaşında geçeni.
Playstation'da 600 saat üstünde oynamışım. Bırakmazdım da serverlar boşaldı. Pc'de başladım şimdi, klavye mouse alışkanlığım zayıf olduğundan iyi tokatlanıyorum ama hala seviyorum. Shooter oyunları içinde de atmosferi en iyi olan diyebilirim.
açık ara farkla piyasadaki birinci dünya savaşı konulu en iyi oyundur.*
hikaye modu pek te tarafsız olmayan oyun.
bir çok noktada itilaf devletleri övülürken merkezi güçler gömülüyordu. tüm
çok oyunculu kısımda böyle bir şey yok, en çok oynanılan mod operasyondur.
--spoiler--
bu operasyonların yarısı ücretli içeriklerden oluşmaktadır.
her 2 haftada bir birisi ücretsiz olarak topluluğa açılıyordu.
bir kaç hafta önce bu durum değiştirildi ve onun yerine her hafta ücretli olan bir harita topluluğa açılmaya başlandı.
2 ay önce ise tekrar eskisinde dönüldü, ancak bu sefer 1 ayda bir değişiyordu.
şimdi ikisi de kalktı, topluluk şikayetçi.
--spoiler--
Herkes taramalı tüfeklerle oynarken, gerçekçi birinci Dünya savaşı atmosferine sadık kalarak "Gewehr" tarzı piyade tüfekleriyle savaşa girdiğim oyun.Elim o kadar alıştı ki herhangi bir oyunda taramalı silah kullanamıyorum artık.
Bordo bereli gibi oynayanlar yüzünden tadı kaçan oyun.
Hayır kafa kafaya gidiyoruz ama bu kadar da olmaz.
Bizimkiler uçağı kaldırırken düşürüyor, Adam f-16 pilotu gibi kullanıyor adeta Sümer kalıntısı uçağı.
Atlarla tanklara karşı saldırınca atalarımızı anlıyorsunuz.
Osmanlı sancağı için savaşırken zevk de alamıyoruz.
sancak düşmesin diye, Kaybetmemek için canla başla savunurken yorgunluktan telef oluyoruz. *
Halbuki diğer ülkeler için savaştığımız ellerde rahatız, sonuç nolursa olsun. *
Doğru strateji ile oynandığında saran oyundur. At kullanıyorsan hafif anti tank bombası aldığından emin olacaksın sonra düşman tanklarını taciz edip piyadelerin iflahını kesebilirsiniz.
Ps4’te biraz oynamıştım. 600 saatcik kadar. Arkadaşlarım bırakmasa oynardım da sanırım. Gönülleri daha ilk fragmanıyla ve fragmanda kullanılan müziğiyle feth etmişti. Sniper’la uçak düşürmekten, tankla uçak düşürmeye, ölmeden 35 kişi öldürmeye kadar çeşitli denemelerim olmuştu oyunda.