Bordo bereli gibi oynayanlar yüzünden tadı kaçan oyun.
Hayır kafa kafaya gidiyoruz ama bu kadar da olmaz.
Bizimkiler uçağı kaldırırken düşürüyor, Adam f-16 pilotu gibi kullanıyor adeta Sümer kalıntısı uçağı.
Atlarla tanklara karşı saldırınca atalarımızı anlıyorsunuz.
Osmanlı sancağı için savaşırken zevk de alamıyoruz.
sancak düşmesin diye, Kaybetmemek için canla başla savunurken yorgunluktan telef oluyoruz. *
Halbuki diğer ülkeler için savaştığımız ellerde rahatız, sonuç nolursa olsun. *