Ps4’te biraz oynamıştım. 600 saatcik kadar. Arkadaşlarım bırakmasa oynardım da sanırım. Gönülleri daha ilk fragmanıyla ve fragmanda kullanılan müziğiyle feth etmişti. Sniper’la uçak düşürmekten, tankla uçak düşürmeye, ölmeden 35 kişi öldürmeye kadar çeşitli denemelerim olmuştu oyunda.