Bir de taraftarları,ne umutlar ile gelmesini arzuluyordu.
Geldiğinden beri futbolda bir isabetli transferi olmadı,bundan ötürü de şampiyon olacağız sloganıyla geldikleri halde,küme düşme tehlikesi geçirdiler.şansa bala kurtuldular.
Basketbol desen 30 milyon euro harcanıyor her sene ama başarı sayısı sıfır.
"5 milyar tl Borcumuz var,batıyoruz" diyor,taraftardan utanmadan para dileniyor,devletten yardım dileniyor.kendisi ne yapıyor peki,boş oyunculara para saçıp duruyor.branşlarda küçülme de yok.
Zararı taraftardan aldığı para ile kapatacağını sanıyorsa çok yanılıyor.
terim'in çocuk esirgeme kurumuna bağışladığı tazminatın çeyreği kadar kendi kulübüyle ve o kulübün sorunlarıyla ilgilenmiş olsaydı hem futbolda hem de basketbolda yine başarılı olamazdı belki ama bu derece de tokatlanmazdı kesinlikle.
sözde koskoca başkansın terim ile ataman ile ağız dalaşına giriyorsun ve bunun üstüne ikisinden de ayrı ayrı posta yiyorsun. kendini rezil ediyorsun.
seçildiği gün yazdık bunları tüpçünün laciverti diye. vizyonu yanında dolaştırdığı semih özsoy adlı çakma mahmut uslu'dan anlaşılmakta zaten. fazlasını beklemek hata.
"çocukların kumbarasındaki paraya talip olanlar ile çocukların kumbarasına para koyanlar eş değer görülüyor. ben bu sözlerle hocamı bir kez daha selamlamak istiyorum."
mustafa cengiz
bu sana. afiyet olsun.
kimsesiz çocuklara bağışlanmış bir parayı ağzında sakız edersen birileri de sorar 'hayırdır kardeşim senin ne derdin var bu çocuklarla?' diye.
anlamiyorum hic, zenginsin bir kere , git avrupanin bilmem neresinde sarap tadimi yap, olmadi en yuksek daga tirman, denize gir dalis yap, en hizli ya da guzel arabalar ile yarislara katil, dunyaca unlu ressamin resmini al saatlerce izle, ogle yemegine dunyanin bir ucuna uc...yap bir seyler, tutturdu fenerbahce de fenerbahce, futbol da futbol... bak noldu, o kadar para gitti cok anlamiyorum bu islerden ama sanirim talepleri de gerceklestiremedi , milletin agzina sakiz olma, ali baskan zengin sen zengin. (bkz: bihterziyagilsinsenaptalliketme)
fikret orman, ağaoğlu ve nihat özdemir ile bir olup pensilvanyalı teröristleri artık ligden temizleyecek kişidir. her değişim sancılı olur, sakin olacaksınız...
Galatasaray kompleksi yüzünden gözüne uyku girmeyen ve Ersun ile birlikte sezon sonunu göremeyecek yalı çocuğu. Ersun devre arası, kendisi ise sezon sonu siktir olup gidecek.
fenerbahçemizin başkanı olduğu için gurur duyuyorum. herif cool bir kere. ağırlık desen mevcut. karizma desen zirve. adamlık desen tanımı. tüm güzel unvanlar bir adamda toplanmış. o da ali koç olmuş. başkanım benim. severim seni.
Fatih Terim'i karşısına almaya devam ettiği sürece kaybetmeye mahkum olan Fenerbahçe Başkanı.
Yanlış sularda yüzmeye devam ediyor inatla. Ya yol göstericileri çok vasat kişiler ya da inanılmaz bir kompleksi var Fatih Terim'e karşı. Başka açıklama bulamıyorum sözlerine.
fatih terim'e tazminat ödenmiş.
adam tazminatı çocuk esirgeme kurumuna bağışlamış.
2018 yılında seçildiğin kulübünle tarihin en kötü sezonunu yaşamışsın,
o para şu kadar ödenseydi, bu kadar ödenseydi diye bikbik öterek taraftarın gazını almaya çalışıyorsun.
türk futbolunun 1 yıl içerisinde en aşağılanabilecek ve en rezil edilebilecek durumlarına düşmüş ezik ötesi başkan bozuntusu. mustafa cengiz'in "çocukların kumbarasına göz dikenler, çocuklara bağış yapanlara laf ediyor" cümlesinden sonra yerin dibine sokulmuştur, can çekişmektedir.
bu kadar itibarsız, bu kadar rezil bir adamı sportif başarı bile toparlayamaz.
bir yılda öldü.