sevdiğimiz başkanımız. bu yıl sportif başarıdan çok, finansal durumu düzeltmeye ağırlık verdiği için başarısız bir sezon geçirdik. ama ne olursa olsun bu kadar kötü, hatta tarihimizin en kötü sezonunu geçirmememiz gerekiyordu. seneye de yeni kurulacak kadroyla (eğer nokta atışı transferler olmazsa) muhtemelen şampiyon olamayacağız ama biz o nokta atışı transferleri bekliyoruz. olmadı ilk 2'de, hadi bilemedin ilk 3'te yarışın içinde kalarak bitirmek şart, ki sonraki yıl artık şampiyon olalım. ama seneye de alt sıralarda bitirirsek, 5. 6. 7. 8. vs, üzülerek söylüyorum ki, başkanlık işini yapamadığı kanaati getirilir. ben de öyle düşünenlerden olurum. ne olursa olsun fenerbahçe iki sene üst üste ligi alt sıralarda bitiremez. öyle bir şey olursa aziz yıldırım'ın da değeri daha da artar. umarım ali başkanımız bizi o istediğimiz seviyelere çıkarır. seneye her şey daha da netleşecek.
Gs 5. Yıldızı alsa da kredisi sonsuz başkadır, Fakat! Burası cokomelli:) başkanın muhakkak sosyal medya takibi yapan ekibi vardır belki bunu da okurlar. Türkiye'nin en büyük ailesinin varisi lige dostluk, vizyon getirsin diye Fenerbahçe'ye başkan yapılmadı çok net! Başkan hapşırsan Galatasaray gibi 10 tane kulübü koleksiyon olsun ileride eşime dostuma gösteririm diye satın alacak güce sahipsin madem vizyon diyorsun elindeki gücün vizyonunu öğrenip sonra Fenerbahçe'ye vizyon getirmek daha vizyoner yaklaşım değil mi? Üzerinde aile baskısı olabilir normaldir bu adamlar dünyaya hitap eden şirketleri yönetiyor ve buna göre politika izlemeleri lazım fakat seçim yapma zamanı ye Fenerbahçe yada ticari politikanız Türkiye'de belli bir kitle koç markasına tavır alsa Ne olur en küçük kampanyada Allah razı olsun diye arçeliğe koşarlar. 2019-2020 sezonunda inşallah demir yumruğu göreceğiz.
Koç ailesi neden zengin sorusuna cevap niteliğinde bir şahıstır.
Bu adamı eleştirdik, Fenerbahçe kötü gidince yerin dibine soktuk, ne yalı çocukluğu kaldı ne okuduğu zengin okulları. Ama adam büyük resimi gösterdi bize. Türkiye'nin en zengin 5-10 adamından biri olan ali koç gitti bir kampanya yaptı. Asgari ücret ile geçinmeye çalışan vatandaştan tutun borç batağındaki vatandaşa kadar 20 lira 200 lira demeden 40 milyon dolar para topladı 10-15 günde.
Başkan olunca gitsin bütün borcu ödesin demedi kimse ama koy arkadaş bir 100 milyon Euro, parayı mezara mı götüreceksin ? Senin için 1000 lira o para bizlerle kıyasladığın zaman.
Ama tabi slimani falan önemli topçu 4,7 milyon Euro maaşı var taraftar ödesin.
emre Belözoğlu da gerçek Fenerli 40 yaşından sonra o da alsın bir 2-3 milyon Euro, taraftar onu da ödesin.
Ali koç da vizyon ve misyon katsın fenere. Bir Galatasaraylı olarak üzülüyorum.
Türk futbolunun 4,2 milyar tl ile en çok borca batan spor kulübünün başkanı. 4,2 milyar tl.
Ayrıca Aziz yıldırım zamanında bu borçlar yapıldı diyecek olanlara ; ali koç kaç dönem Aziz yıldırım döneminde yöneticilik yaptı önce bir onu araştırın.
başkanı olduğu 112 yıllık kulübü, rakipleriyle tanımlayacak vizyona sahip büyük başkan.
kendisinden ersun yanal'ı gönderip bir hollandalı daha getirmesini bekliyoruz. sahasında aydın'dan 6 yiyen sadece Hiddink'li fenerbahçeydi. diğerlerinin başı kel mi?
geldiği ilk sezonda önceki sene şampiyonluğu son anda kaçırmış futbol takımı allem edip kallem edip kümede kalmayı son haftalarda garantilemesini sağlamış.
ama yetmemiş euroleague şampiyonu apoletli takıma final bile oynatamamış üstüne büyük olasılıkla yerel ligi de kaybettirecek vasıfsız.
terim'e, ergin'e sallayıp kendi sıçışını kapatmaya devam koç'um.
malum güruh şimdilerde soyuna sopuna sövdüğü aziz'in götünü yaladı 20 yıl boyunca. senin de o dededen kalma servetin sayesinde rahat bir 10 senen garanti rahat ol.