terim'in çocuk esirgeme kurumuna bağışladığı tazminatın çeyreği kadar kendi kulübüyle ve o kulübün sorunlarıyla ilgilenmiş olsaydı hem futbolda hem de basketbolda yine başarılı olamazdı belki ama bu derece de tokatlanmazdı kesinlikle.
sözde koskoca başkansın terim ile ataman ile ağız dalaşına giriyorsun ve bunun üstüne ikisinden de ayrı ayrı posta yiyorsun. kendini rezil ediyorsun.
seçildiği gün yazdık bunları tüpçünün laciverti diye. vizyonu yanında dolaştırdığı semih özsoy adlı çakma mahmut uslu'dan anlaşılmakta zaten. fazlasını beklemek hata.