Fenerbahçeye başkan olduktan sonra o şaşalı gösterişini yitirdi. Oysa biz onu Koçların başı olarak büyük bi yerde büyük adam olarak görüyorduk. Keşke siyasete girseydi chp'den
Babasının şirketi batırmaması için fenerin başına bela ettiği kişidir fb nin en karanlık günlerinin sebebi sağ olsun bir nesil şampiyonluk görmedi sayesinde Aziz yıldırımın ahı tuttu.
--spoiler--
ali koç futbol alanında başarılı değildi. ama diğer birçok branşta fener'i ileriye taşıdı.
--spoiler--
zaten ileride olan bütün branşları düşününce ne içtin diye sorası geliyor insanın. ali koç ilk seçildiği kongrede "amiral gemimiz futbol değil mi" dedikten sonra seçilemediği son seçimde, zaten başarılı olan "diğer branşların hiç mi hatırı yok" dedi. kadın futbol takımı bile o gittikten sonra şampiyon olabildi. "ben varken bizi şampiyon yapmayacaklar" deyip halen aday oluyorsan sıkıntı var demektir. ali koç bize nasıl rezil olunur onu öğretti 7 yılda. ali koç beklentisindeki bir kişi fenerbahçeli olamaz.
tüm gslilerin en büyük sevdalısı icardi değil ali koçtur gizli gsli dir babası şirketi batırmasın diye fenerin başına geçirdiği ve derin bjk nin oyunudur bu.
galatasaray hegemonyasını bitirmek için aziz yıldırım a teneke bağlayıp yerine getirelen ancak yine galatasaray hegemonyasına karşı kendisine teneke bağlanıp yerine saran ve aziz yıldırım ın tekrar getirildiği fb eski başkanı.
iyi kadro kurup tekrar seçilirim düşüncesiyle hareket ettiği için, sayesinde bir senemiz daha çöp oldu. haziran'da olması gereken seçimi eylül'e aldı adam. mayıs'ta göndermesi gereken mourinho'yla kadroyu kurgulayıp lig başladıktan sonra gönderdi. savunma futbolu oynatan adamdan hücum futbolu bekleyerek hem de. tedesco ve yeni yönetim geldiğinde elleri kolları bağlanmış oldu. tedesco bile yeni yönetim için hamle fırsatını ortadan kaldıran bir etmendi, ki iyi niyetle "devam etmek istemezseniz anlarım" demesine rağmen. ali koç'un takım kadrosuna doldurduğu çöpler(en neysiri, duran, nene, ederson ve daha niceleri) nedeniyle her sene yeni yeni kadrolar kurduk. bu sezon da iyi bir forvetimiz olmadığı için kaybettik şampiyonluğu. sezona 75 milyonluk çöp duran ve 30 milonluk en neysiri ile başladık.
ali koç'un fenerbahçe'ye faydalı tek bir hamlesi olmamışken, en kötü 2. oluyordu demek de ayıptır. ali koç ile küme düşme korkusu bile yaşadık. sadettin başkan forvet almayarak hata yapmıştır ama ali koç'un çöplerinin kokusu daha duruyor.
vizyon diye yola çıkıp bizi her sene kanser etmeyi başaran, sabır taşı olsa çatlar dediğimiz başkan. parayla saadet olmadığını fenerbahçelilere acı tecrübelerle öğretti sağ olsun.
takıma kattığı yıldız topçu sayısı ile holdingdeki ciroyu karıştırıyor olmasından şüphelendiğim, her mağlubiyet sonrası hakem hataları açıklamasıyla tansiyonu düşürmeye çalışan başkanımız. bari bu sene kadıköy çıkışlı bir hüzün hikayesi izletmese bize.
vergi borcu silinmiştir. sırf bu yüzden bile tanrının daimi nefretini kazanmıştır. mutlak şiddet merci olan devletle ilişkisi ve sektöre yaptığı illegal manipülasyonları saymaya gerek yok.
bugünlerde kendisine "çok iyi fenerli, has fenerli" gibi yakıştırmalarla pr yaptırarak tekrar fenerbahçe seçimlerine hazırlanan devrik diktatör, fenerbahçe'nin başına 2018'de yahudiler tarafından getirilmiş çaşıt. fenerbahçe'ye sponsor olarak kendisinin çok iyi fenerbahçeli olduğunu göstermeye çalışıyor, pekala o zaman sormak lazım 2017-2018 sezonunda fenerbahçe kendisine göğüs sponsoru bulamazken bu arkadaş neredeydi ? aziz yıldırım'ın kuyusunu kazmakla meşguldü tabii.