Bir de taraftarları,ne umutlar ile gelmesini arzuluyordu.
Geldiğinden beri futbolda bir isabetli transferi olmadı,bundan ötürü de şampiyon olacağız sloganıyla geldikleri halde,küme düşme tehlikesi geçirdiler.şansa bala kurtuldular.
Basketbol desen 30 milyon euro harcanıyor her sene ama başarı sayısı sıfır.
"5 milyar tl Borcumuz var,batıyoruz" diyor,taraftardan utanmadan para dileniyor,devletten yardım dileniyor.kendisi ne yapıyor peki,boş oyunculara para saçıp duruyor.branşlarda küçülme de yok.
Zararı taraftardan aldığı para ile kapatacağını sanıyorsa çok yanılıyor.