Hak nedir, hukuk nedir, sözlüğe uygulamalı öğreten yetkili yazar.
Adam zaten hukukçu.
Haliyle Hukuksuzların pek hoşlanmadığı bir yazardır.
Edit: bence de formata aykırılık hissederse kendine bile çaylak atar. O derece yani.
diyelim ki iki kardeş var, biri babasını öldürüyor miras için, bir ceza alıyor falan fıstık, hapisten çıkınca mirastan payını yine alabilir mi?
bir de şöyle düşünelim, diyelim tek mirasçı var, bu mirasçı miras için babasını öldürdü ve hapse düştü, miras yine bu katile kalıyor mu?
allah'ın varsa çok basit şekilde evet alır, ya da alamaz çünkü ... şeklinde basitçe açıkla. hukuki terimlere boğma. şu güllü'nün ölümü olaylarından aklıma takıldı. bak chatgpt'ye de sorabilirdim ama sana güvenim daha çok diye sana soruyorum! hemen danışmanlık ücreti şakası da yapmazsan sevinirim.
dün ve bugün sözlüğün istatistiklerini, bir gammaz olarak şikayetlerim sayfamı falan takip ettim. benim ettiğim, ve bana edilen küfürler daha mod online olmadan tek tek uçmaya başladı. sonra bugün baktım, 111 tane işlemi olmuş bile. yani şunu anlıyorum bu olanlardan, küresel, gibson ve 0 0 7 üçü birlikte gammazlanan hakareti vs. silinsin oyluyorlar ve sonunda şikayetlerimiz cevap buluyor. iyi oldu iyi, en azından artık bir mod online olsun da, iki işlem yapsın diye bir ay beklemeyiz.
hayırlı olsun muhterem. ha ben hala senden yakışıklı ve kaslıyım. yetkili olman bu konularda bir değişikliğe sebep olmadı.
dip not olarak dün de bir yere yazmıştım; eğer 0 0 7 yetkili olmasaydı sözlüğe dönmeyecektim. iletisim'e de mail atmıştım. ya sözlüğün başına geçin, ya birine yetki verin, aylarca yıllarca küfür yiyoruz kimsenin umurunda değiliz diye. keşke çok daha önce alınsaydı bu aksiyon da, başka başka bir sürü yazar daha sözlüğe küsüp gitmeseydi.