Sözlüğün en küfürbaz adamı olabilirim amk. Galatasaray'liyim bunu da herkes bilir, onca yazı yazdım kuralların amina koyarak. Bırak çaylak yemeyi entryme dokunmadı bile gibson.
007 de aynı şekilde bir adam. Sırf farklı düşünüyorsun diye bir şey yapacak adam değil. Ayrıca surda toplasan 50 kişi yokuz neyin peşindesiniz amk.
dün "adamı söyleye söyleye yetkili yaptırdık ama iyi bir şey mi yaptık yoksa bilmeden kuyusunu mu kazdık zamanla görürüz kendisi dile getirir" diye yazmıştım.
adam daha yetkili olalı 24 saat olmadı lan az bir sakin olun * bunun aynısını yıllardır bana yapıyorlar ben daha sabırlı bir tip olduğumdan çok da sallamadım. cevap verdim hala da veririm ama karşımdakini de deli yerine koyar cevap veririm çünkü söylenenlerde mantık yok.
misal gs lisi gelir "gs liyiz diye gibson çaylak yapıyor" diye ağlar. oysa ki ana avrat kaptırmış gitmiş soysuz ama onlar normal sırf gs li diye çaylak yapılmış olur yalancıyı skmiyorlar ya.. şimdi 0 0 7 de gs li olduğundan fenerbahçeliler çaylak olunca aynısını yazacak.. akp lisi gelir "akp liyiz diye gibson bizi çaylak yapıyor" diye ağlar. oysa ki mal olduğu için çaylak oluyor ne format var ne üslup var ne saygı var ne sevgi var sığır gibi kaptırıp gidiyor her entrysinde. kardeşim de muhalif olduğundan burada kesişeceğiz ağlayanlar gene aynı kesimden olacak *
yetkililerimizin yanındayız. 0 0 7 ağabey ne derse o olur.
tek suçu bu hayatı yaşamak olan koala kardeşime ve küresel'e karşı yaptığın terbiyesizliği bu sözlüğe asla unutturmam true efendi. o yüzden duyar kasmaktan vazgeç, senin hakkın 30 gün çaylaklık değil direkt silik olmaktı.
Nein. Şair orada mental algı sorunu yaşadığın için herkee geçerli olan kural kaide / yaptırım skalasını detaylıca açıkladı sadece. Artık yaptırım hak edecek bir şey yaparsın yapmazsın mental durumuna kalmış.
sevgili algı yolları sorunlu kardeş. okuduğunu anlama sorunlarından kaynaklı serzenişlerinin yeri bu başlık değil, benim de adım marko değil lütfen başka paşaya derdini anlat.
2 gündür gelip benim başlığımda, benimle alakalı başlıklarda saçma sapan yazıp duruyorsun, seni hiç ciddiye alan oldu mu? hayır. ha sanılmasın ki bunu yazdığım için ciddiye alıyorum...bu yazmamın amacı sürekli oraya buraya "15 senelik yazarım şöyle hak helal etmem böyle yaparım" diye phallus sallamanın bende sökmeyeceğini belirtmek. her ortamdaki kurallar genel ve soyuttur. kural ihlali yaparsan karşılığını da alırsın herkes gibi zira bu konuda da tehdit etmem, yaptığına pişman ederim sadece.