0 0 7

entry1161 galeri98
    986.
  1. Sözlüğün en küfürbaz adamı olabilirim amk. Galatasaray'liyim bunu da herkes bilir, onca yazı yazdım kuralların amina koyarak. Bırak çaylak yemeyi entryme dokunmadı bile gibson.
    007 de aynı şekilde bir adam. Sırf farklı düşünüyorsun diye bir şey yapacak adam değil. Ayrıca surda toplasan 50 kişi yokuz neyin peşindesiniz amk.
    3 ...
  2. 985.
  3. dün "adamı söyleye söyleye yetkili yaptırdık ama iyi bir şey mi yaptık yoksa bilmeden kuyusunu mu kazdık zamanla görürüz kendisi dile getirir" diye yazmıştım.

    adam daha yetkili olalı 24 saat olmadı lan az bir sakin olun * bunun aynısını yıllardır bana yapıyorlar ben daha sabırlı bir tip olduğumdan çok da sallamadım. cevap verdim hala da veririm ama karşımdakini de deli yerine koyar cevap veririm çünkü söylenenlerde mantık yok.

    misal gs lisi gelir "gs liyiz diye gibson çaylak yapıyor" diye ağlar. oysa ki ana avrat kaptırmış gitmiş soysuz ama onlar normal sırf gs li diye çaylak yapılmış olur yalancıyı skmiyorlar ya.. şimdi 0 0 7 de gs li olduğundan fenerbahçeliler çaylak olunca aynısını yazacak.. akp lisi gelir "akp liyiz diye gibson bizi çaylak yapıyor" diye ağlar. oysa ki mal olduğu için çaylak oluyor ne format var ne üslup var ne saygı var ne sevgi var sığır gibi kaptırıp gidiyor her entrysinde. kardeşim de muhalif olduğundan burada kesişeceğiz ağlayanlar gene aynı kesimden olacak *
    4 ...
  4. 984.
  5. yetkililerimizin yanındayız. 0 0 7 ağabey ne derse o olur.

    tek suçu bu hayatı yaşamak olan koala kardeşime ve küresel'e karşı yaptığın terbiyesizliği bu sözlüğe asla unutturmam true efendi. o yüzden duyar kasmaktan vazgeç, senin hakkın 30 gün çaylaklık değil direkt silik olmaktı.
    5 ...
  6. 983.
  7. Şair görevi çok fazla ciddiye almış, relax ol şair bey olaylara ani tepki vermeyelim pls.
    4 ...
  8. 982.
  9. Nein. Şair orada mental algı sorunu yaşadığın için herkee geçerli olan kural kaide / yaptırım skalasını detaylıca açıkladı sadece. Artık yaptırım hak edecek bir şey yaparsın yapmazsın mental durumuna kalmış.
    3 ...
  10. 981.
  11. --spoiler--
    ama illa ki sözlüğü yasal yoldan zor durumda bırakacak bir sey veya farklı bir ihlal gerçekleştirecek.
    --spoiler--

    şair burada;" sana kılım özellikle takip ediyorum yanlış bir hareketinde 3 gün yerine 30 gün ceza atacam kankamın yaptığı gibi" demek istiyor.
    3 ...
  12. 980.
  13. sevgili algı yolları sorunlu kardeş. okuduğunu anlama sorunlarından kaynaklı serzenişlerinin yeri bu başlık değil, benim de adım marko değil lütfen başka paşaya derdini anlat.

    2 gündür gelip benim başlığımda, benimle alakalı başlıklarda saçma sapan yazıp duruyorsun, seni hiç ciddiye alan oldu mu? hayır. ha sanılmasın ki bunu yazdığım için ciddiye alıyorum...bu yazmamın amacı sürekli oraya buraya "15 senelik yazarım şöyle hak helal etmem böyle yaparım" diye phallus sallamanın bende sökmeyeceğini belirtmek. her ortamdaki kurallar genel ve soyuttur. kural ihlali yaparsan karşılığını da alırsın herkes gibi zira bu konuda da tehdit etmem, yaptığına pişman ederim sadece.
    3 ...
  14. 979.
  15. daha dün aldı yetkiyi bugün beni tehdit ediyor.

    usta ben seni olgun biri sanıyordum ama sende diğeri gibi çıktın. sizden hiçbişey olmaz. elinizden gelenide ardınıza koymayın darılırım.
    4 ...
  16. 978.
  17. Yetkili olmak ciddi bir görev olduğu için bundan sonra Sözlükte beyle takılacakmış. Sonuçta birisine yüz vermek astar istemekle sonuçlanırmış.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2461810/+
    2 ...
  18. 977.
  19. 976.
  20. (#47738526)
    Güzel haber. Tebrik ederim.

    (img:#2461795)
    1 ...
  21. 975.
  22. Korkma franko, bir şey değişmeyecek.
    2 ...
  23. 974.
  24. yalayıcıları çoğalacaktır. neyse bize hayırlı olsun demek düşer.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2461739/+
    3 ...
  25. 973.
  26. Sözlüğün adam olma vakti gelmişti. Hayırlı olsun ağabey.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2461708/+
    1 ...
  27. 972.
  28. Hayırlı uğurlu olsun. Sözlüğümüze bir ciddiyet gelecek gibi.
    3 ...
  29. 971.
  30. hayırlı uğurlu olsun. yakışır. taşır. başarılar. evet..
    1 ...
  31. 970.
  32. Hayırdır n'olmuş !! Birileri rahmet dilemiş birileri geçmiş olsun demiş birileri tebrik etmiş.. olayı anlamamakla beraber hayırlı olsun:/
    1 ...
  33. 969.
  34. Yeni görevin hayırlı olsun abicim. Saygılar...
    2 ...
  35. 968.
  36. Yetkili olmasını tebrik ettiğim renktaşım yazar.
    2 ...
  37. 967.
  38. sevindim, şimdi onlar düşünsün....
    4 ...
  39. 966.
  40. yetkisiz yetkili. onbaşı yardımcısı vekili.
    3 ...
  41. 965.
  42. Hayırlı olsun canım benim. Aramıza hoşgeldin...

    Evet
    4 ...
  43. 964.
  44. Reklamları da kaldırabiliyor muymuş?
    1 ...
  45. 963.
  46. True dururken böyle bir tipin yetkili olması çok enteresan.
    2 ...
  47. 962.
  48. Hayırlı uğurlu olsun. Çok sevindim ağabey…
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük