Bu da klasik “konuyu dini hassasiyet seviyesine çekeceğim” kıırması ha. Masum insanların ölmesi tabi ki umrumuzda. O halde soruyu değiştirelim; senin önceliğin ülkende insanların açlık sınırı altında yaşaması, yoksulluktan intihar etmesi, işsizlik ve insanların çaresizliği mi ? Gazze mi? O da bir görelim. Bakalım bağıran ayının desibeli hangi konuda yüksek.
--spoiler--
Diamond sen 007'nin yanında bu seferlik durmasan olmaz mı ya? Seninle aynı tarafta, aynı fikirde olmak bir an irrite edici oldu benim için.
Espri yaptım, anladın herhalde ya. Espri açıklıyorum.
--spoiler--
ben hukukcu adamım 25 yıldır bildiğim işi yapıyorum. 16 yıldır da bnu sözlükte yazıyorum. yıllarca burada insanlar kötü yazmasın etmesin diye sizi uyardık ettik. yıllarca dinlemediniz ve işin sonunda beni yetkili yaptınız, teşekkürler.
Amma ve lakin benim gördüğüm konularda müdahale ettiğim hususlarda bana verdiğiniz yetkiyi sınırlandırıyorsanız bu yetkiyi vermenizin bir anlamı yok. alın geçin.
Huzurdaki bu karakter kimsenin uşağı olmadığı gibi kullandığı bir araç da değildir.
eyvallah brom takılıyorum biliyorsun. yarın da biz yeneceğiz inşallah basiretsiz hocalardan ve başkandan kurtulduk çok şükür. şu "hakem faktörü" ortadan bir kalksa bir de bizimkiler şu kabızlığı üstlerinden atsa. 2 tane attılar 6 tane karşı karşıya kaçırdılar. en az 6-0 bitmesi gereken maç hakem ve kabızlık yüzünden 2 de kaldı.
E olum normal olan neyse onu söylüyoruz işte yalan yok. * dün biz yendik bugün siz. Bu işler sırayla biliyorsunuz dünün galibi olarak da bugün bize tebrik etmek düşer.
kanka hala demogoji peşindesin seni seviyorum bro * biat edeceksiniz büyüğümüzsünüz elinizi öpüyoruz diyeceksiniz eze eze yendiniz diyeceksiniz yok hakkı ile bulunan yok bulut ile bulunan falan yok.
Lan olum heyecanlanmayın da buradayız…düm biraz yoğun bir gündü yalnızca 2. Yarıyı izlemedik bile…kaldı ki hep dediğimiz gibi derbilerde favori olmaz, fb bu maç özelimde daha iyi oynadı, kazandı haliyle. Ama bunu büyütmenin de alemi yok, biz aynı kupanın finalinde hakkıyla bulunan bjk den de 5 yemiştik akabinde olanlar ortada….neticede ben iyi olsuğunu düşünüyorum bu skorun. Hem okan biraz akıllanır hem de takımdaki eksikler alenen tespit edilmiş oldu.