0 0 7

entry1161 galeri98
    1040.
  1. Hahaha. Ulan memduh sabah sabah ya. Eyvallah dostum beğendim eline sağlık????????.
    2 ...
  2. 1039.
  3. Kim demiş? Burdayız çok şükür.
    1 ...
  4. 1038.
  5. bu akşam izinli, kafanıza göre takılın.
    1 ...
  6. 1037.
  7. 1036.
  8. 1035.
  9. Uza filan ayıp oluyor.

    0 0 7 ağabey öyle hadsizliklere gelmez ben şimdiden söyleyeyim…
    3 ...
  10. 1033.
  11. 1031.
  12. --spoiler--

    son olarak; başıma bir şey gelir de gözaltına alınırsam seni çağırmam. güven meselesi.

    --spoiler--

    Diamond bak duydun mu, beni çağırmazmış başına iş gelirse demek ki çok önemli görmüyor yani sarmayacak bana. (bkz: swh)

    Müsaadenizle bu elim haber üzerine üniversite, yüksek lisans diplomamı ve ruhsatımı yakmaya gidiyorum kederden, size iyi yazmalar.
    3 ...
  13. 1029.
  14. Abi geçmiş olsun, bu sana sardıysa uzun süre bırakmaz..

    Takıntılı bir kardeşimiz kendisi
    5 ...
  15. 1028.
  16. --spoiler--

    soru çok basit; gazze umurunuzda mı değil mi?
    bu ülkede yaşıyorum ve tüm sorunlarına karşı duyarlıyım. ancak gazze de umurumda.

    --spoiler--

    Bu da klasik “konuyu dini hassasiyet seviyesine çekeceğim” kıırması ha. Masum insanların ölmesi tabi ki umrumuzda. O halde soruyu değiştirelim; senin önceliğin ülkende insanların açlık sınırı altında yaşaması, yoksulluktan intihar etmesi, işsizlik ve insanların çaresizliği mi ? Gazze mi? O da bir görelim. Bakalım bağıran ayının desibeli hangi konuda yüksek.
    4 ...
  17. 1026.
  18. sözlüğe küstü. sözlüğün haberi yok. diğer yetkilileri göreve çağırıyorum, kendisini geri getirsinler, o'nla işim daha bitmedi. meh meh meh
    3 ...
  19. 1025.
  20. --spoiler--
    Diamond sen 007'nin yanında bu seferlik durmasan olmaz mı ya? Seninle aynı tarafta, aynı fikirde olmak bir an irrite edici oldu benim için.
    Espri yaptım, anladın herhalde ya. Espri açıklıyorum.
    --spoiler--

    Mümkünse sen bana espri yapma güzel kardeşim
    2 ...
  21. 1024.
  22. Ey yetkisiz yetkili,
    Huzurdan kaçıyorsun ha!
    Hem de o kadar hızlı, o kadar kararlı, o kadar kendinden emin kaçıyorsun ki..
    1 ...
  23. 1023.
  24. Çok da adil olamadığına kanaat getirdim. Üzüldüm.
    1 ...
  25. 1022.
  26. iftira savunucularının hiçbir tarafında değiliz ne yanında ne arkasında.
    2 ...
  27. 1021.
  28. Biz senin yanındayız ağabey. Her zaman doğrunun yanında olmaya devam edeceğim...
    2 ...
  29. 1020.
  30. ey algoritma, veya mod;

    ben hukukcu adamım 25 yıldır bildiğim işi yapıyorum. 16 yıldır da bnu sözlükte yazıyorum. yıllarca burada insanlar kötü yazmasın etmesin diye sizi uyardık ettik. yıllarca dinlemediniz ve işin sonunda beni yetkili yaptınız, teşekkürler.

    Amma ve lakin benim gördüğüm konularda müdahale ettiğim hususlarda bana verdiğiniz yetkiyi sınırlandırıyorsanız bu yetkiyi vermenizin bir anlamı yok. alın geçin.

    Huzurdaki bu karakter kimsenin uşağı olmadığı gibi kullandığı bir araç da değildir.

    Saygılarımla.
    7 ...
  31. 1019.
  32. eyvallah brom takılıyorum biliyorsun. yarın da biz yeneceğiz inşallah basiretsiz hocalardan ve başkandan kurtulduk çok şükür. şu "hakem faktörü" ortadan bir kalksa bir de bizimkiler şu kabızlığı üstlerinden atsa. 2 tane attılar 6 tane karşı karşıya kaçırdılar. en az 6-0 bitmesi gereken maç hakem ve kabızlık yüzünden 2 de kaldı.
    2 ...
  33. 1018.
  34. Aleyna tilkinin götüne bakmazdı bence.
    3 ...
  35. 1017.
  36. E olum normal olan neyse onu söylüyoruz işte yalan yok. * dün biz yendik bugün siz. Bu işler sırayla biliyorsunuz dünün galibi olarak da bugün bize tebrik etmek düşer.
    0 ...
  37. 1016.
  38. --spoiler--

    biz aynı kupanın finalinde hakkıyla bulunan bjk den de

    --spoiler--

    kanka hala demogoji peşindesin seni seviyorum bro * biat edeceksiniz büyüğümüzsünüz elinizi öpüyoruz diyeceksiniz eze eze yendiniz diyeceksiniz yok hakkı ile bulunan yok bulut ile bulunan falan yok.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2466705/+
    1 ...
  39. 1015.
  40. Lan olum heyecanlanmayın da buradayız…düm biraz yoğun bir gündü yalnızca 2. Yarıyı izlemedik bile…kaldı ki hep dediğimiz gibi derbilerde favori olmaz, fb bu maç özelimde daha iyi oynadı, kazandı haliyle. Ama bunu büyütmenin de alemi yok, biz aynı kupanın finalinde hakkıyla bulunan bjk den de 5 yemiştik akabinde olanlar ortada….neticede ben iyi olsuğunu düşünüyorum bu skorun. Hem okan biraz akıllanır hem de takımdaki eksikler alenen tespit edilmiş oldu.
    2 ...
  41. 1014.
  42. 1012.
  43. iki gün görünmez şimdi. *
    2 ...
  44. 1011.
© 2026 uludağ sözlük