0 0 7

entry1161 galeri98
    1136.
  1. eee ben sana bunların aynısını söylerken "her yenilgide neden ilahi adalet arıyorsun" dediğimde neden itiraz ediyordun brom * tabi fenerbahçe konyaya elenince ülkenin en önemli olayı oluyor 30 entryden 25 ini siz giriyorsunuz ama gs elenince kupa maçı izleyecek kadar işsiz değiliz oluyor. ben bunlara tutuluyorum işte. fener yenilince ilahi adalet ise bu da ilahi adalet yediğiniz herzelerin tokadı ? fener elenince kupa çok önemli 10 ar tane entry giriyorsunuz ama siz elenince önemsiz tek bir entry bile yok. vay arkadaş...
    3 ...
  2. 1135.
  3. Lan olum derbi niteliğinde olmayan kupa maçı izleyecek kadar işsiz değiliz ya…sonuca baktık bizim mallar yenilmiş elenmiş. iyi de olmuş derbi öncesi kendilerine gelirler işte. ilahi adalet böyle bir sey değil ki... Bu mantıkla herkesin her puan kaybı ilahi adalet olacaksa tanrının işi gücü bırakıp sürekli futbolla ilgilenmesi lazım. O ilahii adalet genelde sizin maruz bırakıldığınız muamele senelerdir. * az bi çıkın yavuz hırsız modundan.
    1 ...
  4. 1134.
  5. 1133.
  6. tüm gs liler gibi ortalarda olmayan kankamdır bromdur.

    bugün ne oldu ya kutlamalara mı gitti tüm gs liler her sabah hepsi burada olurlardı bu sabah hiçbirisi yok. yoksa dün akşamki "ilahi adalet" mi ağır geldi ne oldu *
    4 ...
  7. 1132.
  8. Her ne kadar janti ve Avrupai bir görünüşe sahip olsa da mevzu kavgaya dönüşünce içindeki adanalı ortaya çıkıyor 0 0 7 abinin. *
    2 ...
  9. 1131.
  10. Olgay tanganı giyde git alem nonoş görsün.
    2 ...
  11. 1130.
  12. Oğlum, bak tamam döversin, parçalarsin, yirtarsin, agasin, pasasin, k a r a nick'li faks hesabinda yaptığın gibi gelir bı şeyler zirvalarsin diğer fakelerinle eyvallah , tamam kabul ediyorum.

    Ben korkagim, ben ödlegim, ben delikanlı değilim kabul ediyorum . Geç bunları, şu ultra lüks hayatından fotolar paylaş, paylaş ya. Ki görelim nasıl üst düzey elit biri olduğunu!
    3 ...
  13. 1129.
  14. Kim bu dırzo.
    Balıkesir paşaalanı 213sk.
    Gelince yaz 007. Bende de 009 var kalın gelebilir ama , alışırsın.
    6 ...
  15. 1128.
  16. Olum seni bir döverim ki alem alkışlar. Uzun uzun da yazmıssın iyi güxel de senin de zamanında benzer bir tavrın üstüne bunları yazıldı bunlar biraz düşün aklına gelir. Çok meraklısı olduğumuzdan değil yani sana kaç yaşında insanız. Neyse belli ki çözülmeyecek bu durum. En azından anlaşamayacağımız kknusunda anlaştık bu da bir seydir. Herkes baksın dalgasına o yüzden.
    1 ...
  17. 1127.
  18. Koçum ben delikanlı değilim, aslina bakarsan delikanlılık bu değil!
    4 ...
  19. 1126.
  20. 1125.
  21. Yine kim kizdirdi la yigidimi? Swh.
    1 ...
  22. 1124.
  23. 1123.
  24. Tadını damağa değince anlarlar, tecrübelilere sorabilirsiniz.

    Öptüm, bye.
    1 ...
  25. 1122.
  26. Müdür, bana mi ettin bu sözleri?
    3 ...
  27. 1121.
  28. Eski yetkili tadı damağında kalmış diyolla..
    1 ...
  29. 1120.
  30. Sende benim karşıma çıkacak g.t yok. Olunca gel konuşalım. Kral charles ın da selamı var bu arada.
    1 ...
  31. 1119.
  32. Prens çarls lan karşılaşmislar bı keresinde, bu da nbr kanki diyib elini usatmış , bisim çarls da durur mu, yabıştırmış cevabı, elini usatır gibi yabib , anında zzzzzztt Erenköy diyib geri çekmiş elini, bisimkine de kal gelmiş.

    Nerda hata yabtım ayol acaba diye düşünmüş zira prenz çarls lan karşılaşıldığında tokalasilmiycagini bilmiyomus. Şimdi öyrendi ama hem çarls in hem de bisim gösümüsde bitti???!!!111
    2 ...
  33. 1118.
  34. Lan olum sen ne ara bitirim oldun da aslanlı kaplanlı falan konuşuyorsun benimle falan acaba…daha geçen biz gocuyla goy goy yaparken yaşlı başlı adam imaları yapıyordun kimse kale almayınca mı bu üsluba dönmeye karar verdin?

    Yani format mormat diye gelip ayı bağırtıyorsun da kendi açtığın başlığı tanımlayan entry soru cümlesi. Hayır yani millete format demek için kendin bi uysan keşke. Hiç mi dönüp yazdıklarınızs bakmıyorsunuz anlamadım ki.

    Neyse.
    4 ...
  35. 1117.
  36. Girdiği entryde başlığı tanımlayacağına siyasal islamcı imaları yapan yazar. Beni tanımlama aslan başlığı tanımla sen.
    1 ...
  37. 1116.
  38. Laik,demokratik,Atatürkçü ve günün 16 saatini sözlükte geçiren Minnoş bir yazar.
    1 ...
  39. 1115.
  40. Hukukla ilgili çok güzel entryler giriyor. Hem iyi bir abi hem de iyi bir hukukçu.
    4 ...
  41. 1114.
  42. 1113.
  43. genç dostum bizim bu konuya benzer konulu basılı t-shirtümüz de var giyip gezmişliğimizin olduğu…bunlar yeni şeyler değil yani. Sadece yanlış yerde yanlış vibe verince sorun oluyor bunlar esprisiyle, göndermesiyle. O yüzden dikkatli olmak lazım.
    2 ...
  44. 1112.
  45. telefon zil sesini erika yapmış.
    ulan ne adamsın.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük