zall

entry6076 galeri686 ses9
    4699.
  1. 4698.
  2. Kendisine saygı duyduğum sözlük yaratıcısı.

    Ama birkaç konuda yanlış yaptığını düşünüyorum. Öncelikle sözlükle ilgilenilmediği veya az ilgilenildiği aşikâr, Allah'ın günü saldırı, aksaklık, olay, sorun vesaire. Tamam bunlar bir yere kadar ama uzun vadede böyle yürümez kusura bakma. Hele ki sözlükte bulunan onlarca hatta yüzlerce troll ve ünlü fake hesaplar var iken. Şimdi sorabilirsin "kim, kime göre troll?" Diye, hatta birileri çıkıp "LAN oğlum bana göre sen trollün Ata'sı Başbuğ'usun" diyebilir. Fakat çok zor mevzu değil temelde bu damgalama işi. Hadi troll olmadan olmaz Sözlük işinin eğlencesi bir nevi ama troll olmanın bile bir oluru yolu yordamı var kardeşim.
    Adam fake ya da troll bariz ve bildiğin "bilinçaltını kusuyor" sol frame'e. Kadınlara veyahut kadın yazarlara karşı Aşağılamada hatta alçakça suçlamalarda bulunuyor.. Bu gece olduğu gibi. Hiçbir yaptırım veya ceza söz konusu bile değil.
    Başka mevzu özellikle sözlükte onlarca fake Hesabı olan arkadaşlar.. Tamam bir tane olsun çaylaklık ayağına da ben kaç tane yazar sayarım fake Hesabı bile ünlü olan *mına koyim.. Beş tane fake hesap ile karma, puan kasan yazar gördüm. Bunların önüne büyük oranda geçilir ikimiz de biliyoruz.
    Ayrıca gün boyu forum/chat tarzında yüzlerce entry gördüm, adamlar bildiğin röportaj yapar gibi karşılıklı soru cevap şeklinde gidiyorlar.. Anketten bile vasat Başlıklar var.
    Moderasyon nerede acaba?
    Gün boyu inci vari tamamlayıcı başlık/entry gördüm. Forum desen değil Sözlük hiç değil.
    Zaten tanım desen hak getire.
    Bunun için bana çok kızılmıştı, 1 yıla yakın süre oldu. Bugünlerde moderasyon nerelerde acaba?
    Şunu da Söyleyeyim benim de forum/chat Tarzı ya da tamamlayıcı entrylerim vardır. Silinebilir. Ben "of çok iyi yazıyorum" Kafasında da Değilim. Hatalarım da oldu bilen bilir. Ve görüşümü belirtiyorum sadece..

    Bu giriyi neden girdim çünkü burayı seviyorum, özellikle bazı yazarları..
    Umarım bu yazı okunur ve lafügüzaf olmaktan öteye geçer ve bir tuşa basma etkisi yaratır yenilikler hatta düzenlemeler için. Selametle.

    Edit: Ekleme.
    9 ...
  3. 4697.
  4. esed antivirüs programını indirmesini önerdiğim moderatör sözlüğün çökmesinin nedeni pcindeki truva atlarıdır.
    (bkz: esed antivirüs)
    1 ...
  5. 4696.
  6. sözlüğün siber direktörlüğüne hacker okan'ı getirmesi gereken admin.
    1 ...
  7. 4695.
  8. Sözlüğü Şamar oğlanına dönmüş patron.
    1 ...
  9. 4694.
  10. online listesini kaldırmamakla çok iyi etmiş. aferin çocuğuma. pek de şeker, güler yüzlü maşallah.
    1 ...
  11. 4693.
  12. sözlüğünün her gün saldırı yediği admin.
    1 ...
  13. 4692.
  14. zall ile buluşuyoruz istanbul zirvesinden sonra fark edilmiştir ki;

    kahkahası Veteriner Hekim Niyazi Gül'den farklı değildir:)

    https://www.youtube.com/watch?v=NDfz-vE5akA

    zirveye katılarak sorularımızı içtenlikle ve zenginlikle yanıtladı sağolsun.
    2 ...
  15. 4691.
  16. ismini görünce hatırladım, unutmuştum, biz çok bozduk kendimizi de o bozmamış, aynı şekilde devam ediyor. helal olsun.
    3 ...
  17. 4690.
  18. hala zirveden fotolar bekliyoruz.
    zall kankam paylaşır dedik ama inci sözlükle mşgl snrm .s
    3 ...
  19. 4689.
  20. 4688.
  21. her yazari taniyan bilen, takip eden biri. ilk okul ögretmenim gibi ya laa.

    burnu o Kadar da kötü durmuyormus ya. aksam hepimiz zirvedeydik de. *
    3 ...
  22. 4687.
  23. hiç unutmam bi gün işim düştü , eski nickimle , ama benim için çok önemli , cevap yazar mı , işi mi halleder mi diye çok düşündüm ama olay da acil yani , sözlük içi basit bir olay değildi , önemliydi ..

    modlarla uğraşmadan mesaj attım , bakarız falan dese havaya uçarım ama adam moderatör , sözlüğün sahibi , ofiste mi evde mi ,dışarda mı , içerdi mi , ayık mı , sarhoş mu , bu veled kim mi diyecek , okuyup kanka sessizdeydi görmemişim mi diyecekk...

    fakat tam 2 dk sonra hallettim dedi.

    hallolmuştu.

    ulan dedim ; ismayil .. lan dedim... başka hiç bi şey diyemedim. helal olsun dedim.
    5 ...
  24. 4686.
  25. gülüşüyle bile güldüren adam.

    bahis konu olan zirvede konuşulanlara karşı gerçekten heyecan duyduysa ve harekete geçecekse, güzel günler göreceğiz.

    çok güzel gülen adam.

    89 ve ileri yıllarda doğan insanlara çocuk gözüyle bakmasının bir sebebi olan adam.

    gülerken güldüren adam.

    tedavülden altı sıfırın kaldırıldığını dün bizden öğrendi. aslında öğrenmedi, banka hesabına bakınca inanası gelmiyor.

    çoğu zaman değil, bazen gülen adam.

    not: zengin kahkahasının tanımını bulduğumuz için kendilerine çok teşekkür ediyoruz.
    7 ...
  26. 4685.
  27. Zirvedeki fotoğraflardan anlaşılacağı üzere boyu kısa bir genç. Dikkat edin bak herkes eğilmiş olacak fotoğraf çekmek için. Tam da bir kapitalist. Ama hikayeleri iyi allah var.

    Arkadaşlar marjinal tospağayıda gördük zirvede aseksüel falan değil herif benim çay bardağıma bile yürüdü.

    Ve harbiden biraları ısmarlamıştır. Başta biraları aldığımızda gelmemişti bizde fakiriz lan dedik şimdi bulaşık yıkamayalım, garson da bakıyor lan zall nerde kaldı zall neden gecikti falan adam bir geldi o ortamdaki kasvetli hava bir dağıldı ki anlatamam.
    4 ...
  28. 4684.
  29. 4683.
  30. yaquşuqlu sözlük admini.

    Şaka maka bana özel mesaj attığından beri gözüme girdi..
    2 ...
  31. 4682.
  32. Çılgınca tebrik ettiğim şahıstır. Hatta ki onun için, sırf onun için elimden geldiğince türkçemizi düzgün kullanmaya çalışarak yazıyorum nick altına.
    Yeter ki o ve modlarının o güzel elleri ve akılları yorulmasın diye.
    Gördüğüm ve bulunduğum en iyi sözlük arakdaşlar ki çoğunda hesabım var buranın trollü bile bir başka.
    Sözlüğümüzün adminin tebrik ediyorum ve alnından elinden yanağından saçından öpüyorum.
    iyi ki varsın zall..
    iyi geceler zall..
    3 ...
  33. 4681.
  34. ZiRVEDEN ÜÇ BEŞ FOTO ATSA DA KiLO MU ALMIŞ BAKSAK YAZARI.

    TAM FIRLAMA YA BU.
    5 ...
  35. 4680.
  36. zirvedeyiz şimdi taam mı, zall geldi işte 15 yazar falan daha var, kapitalistim ben dolarahahaha diye gülmeye başladı durduk yere. bir an cool adam zall mı sorunsalını yaşadım kendi içimde. ben anlamıyom zall'ı ya. neyse ki bana süt falan ikram etmedi abimiz...

    ha, gecenin özeti mi?

    zall: arkadaşlar selam, sosyotrend'i izliyo musunuz?
    yazarlar: yoo.
    zall: tm.
    yazarlar: tşk.
    zall: dolarahaha...

    edit: boyu da 1.10 ama olsun.
    28 ...
  37. 4679.
  38. açsana arkadaşım şu inciyi ya.
    1 ...
  39. 4678.
  40. Çok önce zall efendi radyoya gelmek istedi. işte kendisini skype ile yayına bağladılar.
    Neyse sonra aradan uzun süre geçti. Bi baktım zall skype ımda kalmış. Hey yavrum hey dedim ve o gün bayram olması sebebiylen "kabotaj bayramını" kutladım. Kendisi geri dönmedi. Çok kırgınım. Evet
    2 ...
  41. 4677.
  42. çok eleştirselerde bana sevimli gelen sözlük sahibi. samimi bir adama benzetiyorum aynı zamanda.
    1 ...
  43. 4676.
  44. zalımların babası.. zall .. bize dokunma. büyücez
    1 ...
  45. 4675.
  46. kafana osurayim zall, coktan hakettin bunu, simdi defol huzurumdan.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük