sözlüğe gelişmeler butoınundan verdiği ayarı yeni gördüm. ödüm patladı korkudan. ben zaten normal yollardan giriyorum ama beni de azarlamış gibi hissettim.
valla billa normal yollardan giriyorum. inanmazsa baksın.
"Zamanında bıktım sözlüğünden gideceğim yeter artık" demiştim. O anda açık oyladı beni.
Gitme dercesine hemde.
Nihayetinde gitmedik burdayız. Ddos'un .mına koyayım sana bir şey olmasın .
Mod tarafından korunan torpilli yazar.
Aklına gelince "düzeldi arkadaşlar" harici yazısı olmayan ama ne hikmetse çaylak ya da silik olmayan user.
Güvendiği biri var belli ki.*
bazı yazarları modlarla birlikte kolladığı söylenmiş. beni de kollasınlar. lütfen... çok rica ediyorum. hayatımda bir kez olsun ayrıcalıklı olayım. hadi nolur.
ekşi sözlükteki gibi kolaya kaçıp meltem banko entrylerini uçurmamış. yine de bir mevzu bilgilendirmeli. entrylere tek tek ulaşım varken sayfaya ulaşım yok.
sansürcü zihniyete karşı orantısız zeka kullanabiliriz. mesela başlığı sabire meltem banko'ya taşıyabiliriz. orası da mı gümledi sabire banko olsun. o da mı uçtu malum meltem banko'ya taşıyıp dolanalım.
şaka bir yana saçma sapan bir yaşağa rağmen entrylere sahip çıkması güzel. malum trollere de el atarsa çok güzel olacak. entryde 6 tane edit ile kadın hakkında gayet yasa içinde tanım yaptım ve anlaşılan o ki editler devam edecek.