Yazarları tehdit yoluyla hdpye oy vermeye zorlayan sözlük sahibi.
Mesaj attı bana kanka sen de gel güçlü olalım diye.
Korktum silerse diyerek tamam dedim.
Ama vermedim iso vermedim.
Veremedim.*
Verdiği oydan òtürü pişmanlık duyan moddur seçimden once beni haksiz yere çaylak etmisti ama simdi gercekleri gormus gibi duruyor ins doğru yolu bulur.
adam kod üzerine tez yazmış... yeni nesil bill gates, geliştirilebilir bilişim düzey, 48 saat aktif yazılım kabiliyeti, 1.nesil 16.segment... adama '' sözlüğün Batıyormuş doğru mu?'' diye soruyorlar, ''Evet batıyor ama paranın içine'' diyor *
ya bi insan nasıl olur da utanmadan"sol frame ne lan" der anlamıyorum.
iti kopuğu, trolleri, sapıkları, iki lafı biraraya getiremeyenleri toplayan, başlıkları temizlemeyen, yazılmaması için yaptırım uygulamayan sen, sol frame i beğenmeyen yine sen.