zall

entry6076 galeri ses9
    4680.
  1. zirvedeyiz şimdi taam mı, zall geldi işte 15 yazar falan daha var, kapitalistim ben dolarahahaha diye gülmeye başladı durduk yere. bir an cool adam zall mı sorunsalını yaşadım kendi içimde. ben anlamıyom zall'ı ya. neyse ki bana süt falan ikram etmedi abimiz...

    ha, gecenin özeti mi?

    zall: arkadaşlar selam, sosyotrend'i izliyo musunuz?
    yazarlar: yoo.
    zall: tm.
    yazarlar: tşk.
    zall: dolarahaha...

    edit: boyu da 1.10 ama olsun.
    28 ...