zall

entry6076 galeri ses9
    4687.
  1. hiç unutmam bi gün işim düştü , eski nickimle , ama benim için çok önemli , cevap yazar mı , işi mi halleder mi diye çok düşündüm ama olay da acil yani , sözlük içi basit bir olay değildi , önemliydi ..

    modlarla uğraşmadan mesaj attım , bakarız falan dese havaya uçarım ama adam moderatör , sözlüğün sahibi , ofiste mi evde mi ,dışarda mı , içerdi mi , ayık mı , sarhoş mu , bu veled kim mi diyecek , okuyup kanka sessizdeydi görmemişim mi diyecekk...

    fakat tam 2 dk sonra hallettim dedi.

    hallolmuştu.

    ulan dedim ; ismayil .. lan dedim... başka hiç bi şey diyemedim. helal olsun dedim.
    5 ...