hiç unutmam bi gün işim düştü , eski nickimle , ama benim için çok önemli , cevap yazar mı , işi mi halleder mi diye çok düşündüm ama olay da acil yani , sözlük içi basit bir olay değildi , önemliydi ..
modlarla uğraşmadan mesaj attım , bakarız falan dese havaya uçarım ama adam moderatör , sözlüğün sahibi , ofiste mi evde mi ,dışarda mı , içerdi mi , ayık mı , sarhoş mu , bu veled kim mi diyecek , okuyup kanka sessizdeydi görmemişim mi diyecekk...
fakat tam 2 dk sonra hallettim dedi.
hallolmuştu.
ulan dedim ; ismayil .. lan dedim... başka hiç bi şey diyemedim. helal olsun dedim.