Ama birkaç konuda yanlış yaptığını düşünüyorum. Öncelikle sözlükle ilgilenilmediği veya az ilgilenildiği aşikâr, Allah'ın günü saldırı, aksaklık, olay, sorun vesaire. Tamam bunlar bir yere kadar ama uzun vadede böyle yürümez kusura bakma. Hele ki sözlükte bulunan onlarca hatta yüzlerce troll ve ünlü fake hesaplar var iken. Şimdi sorabilirsin "kim, kime göre troll?" Diye, hatta birileri çıkıp "LAN oğlum bana göre sen trollün Ata'sı Başbuğ'usun" diyebilir. Fakat çok zor mevzu değil temelde bu damgalama işi. Hadi troll olmadan olmaz Sözlük işinin eğlencesi bir nevi ama troll olmanın bile bir oluru yolu yordamı var kardeşim.
Adam fake ya da troll bariz ve bildiğin "bilinçaltını kusuyor" sol frame'e. Kadınlara veyahut kadın yazarlara karşı Aşağılamada hatta alçakça suçlamalarda bulunuyor.. Bu gece olduğu gibi. Hiçbir yaptırım veya ceza söz konusu bile değil.
Başka mevzu özellikle sözlükte onlarca fake Hesabı olan arkadaşlar.. Tamam bir tane olsun çaylaklık ayağına da ben kaç tane yazar sayarım fake Hesabı bile ünlü olan *mına koyim.. Beş tane fake hesap ile karma, puan kasan yazar gördüm. Bunların önüne büyük oranda geçilir ikimiz de biliyoruz.
Ayrıca gün boyu forum/chat tarzında yüzlerce entry gördüm, adamlar bildiğin röportaj yapar gibi karşılıklı soru cevap şeklinde gidiyorlar.. Anketten bile vasat Başlıklar var.
Moderasyon nerede acaba?
Gün boyu inci vari tamamlayıcı başlık/entry gördüm. Forum desen değil Sözlük hiç değil.
Zaten tanım desen hak getire.
Bunun için bana çok kızılmıştı, 1 yıla yakın süre oldu. Bugünlerde moderasyon nerelerde acaba?
Şunu da Söyleyeyim benim de forum/chat Tarzı ya da tamamlayıcı entrylerim vardır. Silinebilir. Ben "of çok iyi yazıyorum" Kafasında da Değilim. Hatalarım da oldu bilen bilir. Ve görüşümü belirtiyorum sadece..
Bu giriyi neden girdim çünkü burayı seviyorum, özellikle bazı yazarları..
Umarım bu yazı okunur ve lafügüzaf olmaktan öteye geçer ve bir tuşa basma etkisi yaratır yenilikler hatta düzenlemeler için. Selametle.