Zall güzel kardeşim. Geçenlerde başlıklar arasında neden çaylak oldum başlığını gördüm. Aslına bakarsan böyle bir seçeneğin acilen ben veya diğer alt sekmelere konulması gerekir. Bu neredeyse yarı yarıya bdv'nin yükünü alacaktır. Benim gibi haftalık çaylak olanların bu sekmeye ihtiyacı var.
Sözlükten daha fazla nasıl para kazanırım diye türlü türlü planlar yapıyor diye tahmin ediyorum oda haklı aslında, kalitesiz insanlardan kalitesiz yazarların olduğu bir sözlüğü yönetmek zor değil ama ilk başlarda bu aşamaya gelmek zor olsa gerek şimdi de adam bu kadar boş beleş bir gençlik varken para kazanmak isteyecek para varken kalite ve kurallar kimin umrunda.
ancak bir haksızlığa kurban gidiyor.
ne kadar zekisiniz ya hu!
adam ekşi sözlükteki tarafgirlikten bahsediyor.
"kotsol bolgo koynoğo omo" demek de neyin nesi? tek seslilik ne zamandan beri kalite oldu?
kalite denilen şey herkesin aynı şeyi konuşup savunması aynı şeye sayıp sövmesi midir?
ekşiye giydirmeden önce seksi güneş gözlüklerini çıkarıp sol frame in haline bir göz atması gerek mod. ama mobil gayet hoş olmuş hakkını yememek lazım.
kendilerini cok severdim taki 15 gun caylaklik atip formati siktin diye kadar millet anasini sikiyor formatin bi sik olmadigini gorunce insanin moralini siken sevgili modumuz.
Kendi sözlüğünü görmeden ekşi yi eleştirme gafletine düşmüş kimse. allah aşkına sol frame yi görmüyor musun sen?
ülkede %18 gibi bir oranda bulunan milliyetçiler Sözlükte %80 oranında bulunuyor.
ekşide ise bu oran uludağdan çok daha adaletli bir dağılımda eğer sende bu Sözlüğe girdiği entryler 3 kelimeden ibaret ibibikleri nefret söylemi yapan kimseleri sözlükten siktir edip atar isen laf edebilirsin bunlara.
çuvaldızı kendine iğneyi başkasına batırması gereken sözlük sahibi.
sözlüğe bugün giriş yapmış 12. nesil yazar. kendisine basarilar diliyor , sözlüğü en kisa zamanda öğrenmesini ve bilgilendirici entryler girmesini temenni ediyoruz.
kendisini artık kankam olarak görmemekle birlikte, ekşi sözlük hakkındaki görüşlerine katıldığım 1. nesil mod kişisidir.
ayrıca o nasıl gelişmeler ya.
insan haya eder onu yazmaya.
bizlik durum yok da, aklı başında yaşını başını almış adam gibi duruyor oysaki.
espri yapabilmek zeka gerektirir kank.
bak kank dedim diye sevinme hemen.
Ekşi ile ilgili girdiği entry ulu'daki kürtcülerin zoruna gitmiştir.
dikkat edin bu entry sini eleştirenler pkkli kürt yalayicilaridir.
Olm begenmiyorsaniz siktirin gidin pkk yuvası ekşi ye. Haa giremiyorsaniz satayım hesabı mi size. Swh .