Bundan 2.5 sene evvel, gezi olaylarının patladığı sıralarda "ifade özgürlüğü" adı altında bir platform kurmuştu. Hükümetin gezi olaylarına karşı olan tutumunu ve kullanılan gücü eleştiriyordu.
günümüze dönersek. zall'ın Uludağ'ın kurucusu olduğunu hepimiz biliyoruz. Yalnız burada atlanılan nokta sözlüğün topluma mâl olmuş olması. Burayı bir park, bir bahçe gibi düşünmeliyiz. işte asıl sorun da burada başlıyor.
şahsen bu noktada Sözlüğün diktatörlükle yönetildiğini düşünüyorum. Kurucunun belirlediği yöneticiler, aldıkları kararların değiştirilip tartışılamaması da görüşümü destekliyor.
Gelmek istediğim kısım da burasıydı. Sen ne kadar şeffaf yönetiyorsun ki başkasından bu tutumu bekliyorsun? Sanane yarram benim sözlüğüm diyebilir, der de fakat bu ortadaki sorunu çözmez.
Yönetimin adam kayırdığını, bazı kadın yazarlara misal fake hesap alma imtiyazını tanıdığını kanıtlayabilirim. Ama bu neyi değiştirir, tartışılır. Yani.
Özgürlük adı altında her turlu hakarate ve seviyesizlige kayıtsız kalarak, müdahale etmeyerek, formatın sadece gereksiz imlalarla sınırlı oldugu hicbir etik ve ahlaki formatı olmayan muhtemelen cok kısa kalacagım, ergenlerin istilasina ugramis ve yakinda asl pls? Seklinde diyaloglarin gececegi,ucube mekanin pecetecisi..
soru başlığa cevap entry girdiğini gördükten sonra, hesabının hacklendiğini düşündüğüm sözlük ağası.
neyse konumuz o değil, kuzeni falan yazmıştır belki.
(#28571633) numaralı entry de ekşi sözlük ile ilgili yaptığı tespitlere sonuna kadar katılıyorum.
cinsellik ve ırkçılık temalı başlık ve entrylerin önüne geçildikten sonra, yazar alımlarında ayrımcılık yapmaması sebebiyle uludağ sözlük ekşi sözlük' ü geride bırakabilir. yeter ki troller sözlükten temizlensin.
kim bilir, iyi birer yazar olursak bir gün gerçekten ulular ulusu bir sözlük olabiliriz belki. ondan sonra hesaplayan yazarlar devreye girebilirler.
iyi demiş, güzel demiş mod.
peki, modlarınız ve zatınız bunun için biraz daha eleyici olurlarsa her şey istediğiniz gibi olacak.
madem böyle de ulvi bir görevimiz var,
her şeyi de yazarlardan beklememek lazım.
"adamın kankası ve mali destekçisi john pierpont morgan yani jp morgan'ın kurucusu. yani o zamanlar dünyanın en zengini olan bir mali destekçisi var adamın. pek hakkı yenmişe benzemiyor gibi geldi bana."
Ondan sonra tanım içermiyor diye milletin entrysini sildir. Hani sözlük forum değildi? Eyy baş mod zall, sana sesleniyorum. Neden bu entryin formata aykırı diye silinmedi?
Sözlüğün özellikle mobil versiyonuna ilgi gösteriyor. sözlük kullanımını daha aktif hale getirecek olan mobil site diye düşünüyor sanırım. Parkta otobüste her yerde insanların ulaşabildiği interaktif bir tasarımı da uygulamaya sokuyor. profil resimleri gibi. Android uygulamasını bu yönde geliştirip telefona bildirim gelmesini falan sağlayabilirse ciddi bir sosyal ağ kurmuş olur.