kendisini artık kankam olarak görmemekle birlikte, ekşi sözlük hakkındaki görüşlerine katıldığım 1. nesil mod kişisidir.
ayrıca o nasıl gelişmeler ya.
insan haya eder onu yazmaya.
bizlik durum yok da, aklı başında yaşını başını almış adam gibi duruyor oysaki.
espri yapabilmek zeka gerektirir kank.
bak kank dedim diye sevinme hemen.