Zall güzel kardeşim. Geçenlerde başlıklar arasında neden çaylak oldum başlığını gördüm. Aslına bakarsan böyle bir seçeneğin acilen ben veya diğer alt sekmelere konulması gerekir. Bu neredeyse yarı yarıya bdv'nin yükünü alacaktır. Benim gibi haftalık çaylak olanların bu sekmeye ihtiyacı var.