ancak bir haksızlığa kurban gidiyor.
ne kadar zekisiniz ya hu!
adam ekşi sözlükteki tarafgirlikten bahsediyor.
"kotsol bolgo koynoğo omo" demek de neyin nesi? tek seslilik ne zamandan beri kalite oldu?
kalite denilen şey herkesin aynı şeyi konuşup savunması aynı şeye sayıp sövmesi midir?