cok fikrim olmasa da bu sozlugun sahibi ya da yoneticisi olan kisidir. cok daha guzel gunler bu sozlukte beraber yazabilemek umudu ile diyor ve ise gitmek icin simdilik ayriliyorum. her sey guzel gonullerinizce olsun.
şöyle bir entry'lerine baktım da aferin lan zengin olmuşsun ama halâ belli bir oranda karakter sahibisin dedirten sözlük sahibi, yazar.
sözlüğü flaş tv stüdyosu gibi kullanan tiplere de bi çare bulursa plaket yaptıracağım kendisine. tabi "sözlüğü özgür bir platform olarak tutmaya çalışıyorum, böyle değişimleri yapabilecek olanlar sizlersiniz" gibi bir laf etmesini de beklemiyor değilim. neyse s.ktiret.
sayın değerli admin, sağlam ciğerli, bazen üzüntülü, bazen kederli, su gibi akan, şimşek gibi çakan muhterem varlık, kalbimin en derin köşesinde, gülsuyu şişesinde saklamış olduğum selamlarımı sunar hürmetler ederken, evvela seni, beni, gemideki dümeni, tarladaki dikeni, dünyada olup biteni, gurbette hasret çekeni, baharı yazı, kemanı sazı, bahçedeki kazı, erkeği kız, insandaki nazı, yaratan allah'tan iyi olmanı diler bayramını kutlarım *
yaklaşık yarım saat önce milyonlarin bacisidiye okuduğum yazar bu nick altında zall'a fena giydirmişti.
burada yazamayacağım ağır hakaretleri patır patır sıralamıştı. ibne dedi, göt dedi, yavşak dedi, malın önde gideni falan bir sürü şey saydı. ben bu entryi okuyunca çok heyecanlandım ve milyonlarin bacisi vs zall kavgası diye hemen bir başlık açtım ve ''an itibarıyla başlayan kavgadır ve ben zall a basıyorum '' dedim. hülasa meğer milyonlarin bacisi değil de milyonlarin abisinickli yazarmış bunu yapan.
medeni bir insan olarak bu vesileyle hem milyonlarin bacisindan hem de durup dururken zall'a bastığımdan dolayı kendilerinden özür diliyorum. eğer milyonlarin abisi diye okusaydım asla zall a basmazdım. şimdi hani karşı taraf kız sandım ya, hani yanlış anlayan olabilir diye zall'a basayım dedim. yoksa zerre aklıma kötülük gelmez, bilen bilir beni
evet, bu zamana kadar zall la çok taşak geçmiş olabilirim ama gerçekten kendisinden çok özür diliyorum. özür dilemek erdemliktir. çünkü bilerek basmadım. acıttıysam, hani yeni yetme yazara basmadı da geldi bana bastı diye içinde derin bir ukte kalmışsa ben o ukteyi de doldururum.
zall kusura bakma, bunu mesaj olarak da atardım ama kukla bana mesaj attı, kukla bana dönüş yaptı diye gereksiz heycan yapmanı da istemiyorum. sen heyecanını mobil sözlüğe ayır. geçen her girdiğimde şifre istedi. imanım gevredi meme31 yazmaktan.