zall

entry6076 galeri686 ses9
    2676.
  1. kendisini çok sevdiğim muhteşem yazar. önümüzdeki ay bana maaşlı moderatörlük işi teklif ettiğinden değil, insanlığından, adamlığından ötürü seviyorum ben bu yazarı. kendisine şiir de yazdım geçenlerde:

    hello zall, hello zall
    why you look like iniesta
    why iniesta, why iniesta
    make me moderator
    or i will be a trollminator
    hello zall, the big admin
    why look like andres iniesta
    make me moderator
    let's make with you bandista *
    0 ...
  2. 2677.
  3. başına ö harfi gelince özall olan adam.

    allah talihini benzetmesin. tontonun yüzü ne evlattan ne eşten yana gülmemişti. *
    3 ...
  4. 2678.
  5. 2679.
  6. hoş geleli çok olmuş çıtır yazar. inşallah kızdır.

    (bkz: riks budur)
    3 ...
  7. 2680.
  8. aynısını 10. nesil bir yazar yazsa vur allah vur liseli derler ama zall yazınca oo büyük patron:
    (bkz: ulupuan/#18312678)

    inadına gammazlamıyorum amk. ibret alınsın.
    5 ...
  9. 2681.
  10. gün itibari ile ulupuan zımbırtısında öyle bir açık vermiş ki, ben normal karma ile ulu olamazken, bu açıkla bir günde 4 defa ulu olurum hacu, demedi deme. *

    az dur bakayım tam çalışıyor mu deneyeyim, sana da haber veririm. *
    2 ...
  11. 2682.
  12. (#18312678) diyor ki "bak aynısı benim üzerimde şıkır şıkır."

    edit: ben de gammazladım ama nasıl olsa silmezsiniz diye gammazladım yani. yoksa zall başkana yanlış yapacak değiliz.
    4 ...
  13. 2683.
  14. (#18312678)

    entrysini gammazladığım sözlük sahibi.

    paşam sen de böyle yaparsan olmaz ki.

    imam cemaat ilişkisi.

    (bkz: silik yemeden önceki son sözünüz)
    2 ...
  15. 2684.
  16. (#18312678) sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif entry giren sözlük kullanıcısı.
    adam ol, sıçarım bacağına.
    10 ...
  17. 2685.
  18. (#18312678).
    numaralı entrysini on defa gammazlasam da silinmiyor.
    on defa da yazıyorum bu sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif diye.
    ya bu gammazımı siken yok, ya da o entryi silecek göt yok.
    moderatörün biri bu problemi özel mesajla bildirse de bilsem.
    hangisi yok ?
    siken mi, göt mü?
    arz ederim.
    edit : moderatör arkadaş bilgi verdi. sözlük formatı dahilinde bir entrymiş.
    boşuna gammazlamayın.
    3 ...
  19. 2686.
  20. arkasını kime dayamış bilinmeyen uuser.
    hayır adamı kırk gammaz kırk elden şikayet ediyor ama entrysi silinmiyor.
    kesin tanıdığı var bunun yönetimde.

    (bkz: milletvekili yeğeni)

    işte olay olan o entry;

    (#18312678)
    2 ...
  21. 2687.
  22. """"""""""uzun süre entry girmemiş olan beni entry girdirmeye iten bir puanlama sistemi. """"""""

    şu entryi sadece yazarı ilgilendiriyor diyorlar.
    yahu bu entry insanlığı ilgilendiriyor be.
    adam resmen entry girmiş, zallo entry girmiş lan.

    bakın mal olmayın, ben bile entry girdim. ulupuanınız artıyor eğer entry girerseniz, mal olmayın girin, sorun değil sildikten sonra nede olsa düşmüyor ulupuanınız, siz gerekli olanı yapın ve entrynizi bir girin de, ne olursa olsun. *
    (bkz: ulupuan puantaj sistemi)
    önemli olan entry hacu, ne kadar entry o kadar para demek, ne kadar entry o kadar para. hadi bakalım, şimdi salak salak entry şikayet etmeyi bırakın da, patronun dediği gibi akıllı akıllı entry girin bakiyim. *
    2 ...
  23. 2688.
  24. ulupuan'ı kadar konuşsun denilebilecek sözlük yazarı.

    adam olsun büyüklüğümü kabul etsin.
    1 ...
  25. 2689.
  26. gece yatarken son, sabah uyanınca ilk düşündüğüm.. arada rüyalarıma girendir.
    0 ...
  27. 2690.
  28. malzall , zallazort , zall in erkek sevgilisi , zalldiyenickmiolur nickli yazarların sırf nicklerinden dolayı çaylak yaptığını düşündüğüm adminimiz.
    1 ...
  29. 2691.
  30. --spoiler--
    uzun süre entry girmemiş olan beni entry girdirmeye iten bir puanlama sistemi.
    --spoiler--

    dur la dur ispatı olsun, ha kendi silerse ya da silinirse spoiler de verdim, kanıt olarak dursun, screenlerini de alın lan.

    (#18312678)

    vaaaay! subjektif takılıyoruz he. hani nerede sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif zamazingosu?
    sözlük benim sözlüğün canımı sıkmayın ''vallaha sataram köyü ha'' diyorsan bilemeyiz, haklısın ağam; biz maraba kısmısı agasının pokunun üstüne pok eder mi hiç?

    tanım: patrondur.
    1 ...
  31. 2692.
  32. (#11332819)

    --spoiler--
    hatta vatandaşın "din" verisi devletin her türlü veritabanından da kaldırılmalıdır.
    --spoiler--

    adam kısaca dinsiz yaşamak istiyor. dinsiz olabilirsin bu senin fikrin. ama şunuda bilmelisiniz ki siz hedefinize hiç bir zaman ulaşamayacaksınız ! adamlar kimlikteki din ibaresinden bile rahatsız oluyorlarmış peh peh o din ibaresi hiç bir zaman kalkmayacaktır tc kimliklerinde ! çok rahatızsanız din ibaresinin altına ''ateist'' yazdırabilirsiniz.
    1 ...
  33. 2693.
  34. 2694.
  35. vurdum duymaz ve malesef yazarlarını umursamayan yönetici.
    0 ...
  36. 2695.
  37. sözlükte başka bir hesabının daha olabileceğini düşündüğüm sahip. protest sanayici mesela?
    tamamen kendimden yola çıkarak, ben olsam mutlaka başka bir hesapla yazarlık yapardım.
    neden protest konusuna gelirsek sözlüğümün üzerinden ikinci bir oluşuma, işleyişi nasıl olursa olsun izin vermezdim gibi geliyor bana.
    1 ...
  38. 2696.
  39. daha sözlük formatına göre bir entry bile giremiyormuş.
    öyle diyolla !
    2 ...
  40. 2697.
  41. sözlük formatından habersizmiş.
    biz öyle duyduk.
    1 ...
  42. 2698.
  43. FARKLI BiRiSi.

    mesela şöyle bir şey yazmış. (bkz: #18419447)

    tamamen türkçeyi katletmiş bir durumda. ne demek istediği belli değil ayrıca tanım bile değil. bir rötuş isteği yollayayım bakayım ne tepki verecekler.
    1 ...
  44. 2699.
  45. senin edebiyat hocana, 5. kata çıkıp oradan atlayayım emi zallo. :) yahu bu nedir?

    (#18419447)

    burada ne anlatmak istedin kurban olurum? zahmet olmazsa bi editle, olmadı bi tane daha entry gir yahu, koca sözlüğü kurmuşsun, eline mi yapışır? ayrıca benim yarım yamalak anladığım, eksi oy verdiğimizde bizim ulupuanımız artmıyor. iyi ama niye ki? oy oy değil midir?
    bu arada eksi alan adamın puanı neden sabit kalıyor ki?

    bence eksi alan adamın ulupuanının artması iyi bir şeydi..

    en çok troollere yaradı bu ulupuan dedim ama işin gırgırıydı o.
    millet karmasına bişe olacak korkusuyla entry giremiyor, düşündüklerini söyleyemiyor. en azından eksi alınca ulupuanı arttığı zaman fazla üzülmez. * karmayı takmıyorumcular, karma da ne yahu, diyenler, vay arkadaş ne karma muhabbetidir bu yaa. şeklinde serzenenler. var bunlar ciddi ciddi var...
    1 ...
  46. 2700.
  47. hoşgelmiş çıtır yazar , umarım erkeksi lezbiyendir.
    0 ...
© 2026 uludağ sözlük