kendisini çok sevdiğim muhteşem yazar. önümüzdeki ay bana maaşlı moderatörlük işi teklif ettiğinden değil, insanlığından, adamlığından ötürü seviyorum ben bu yazarı. kendisine şiir de yazdım geçenlerde:
hello zall, hello zall
why you look like iniesta
why iniesta, why iniesta
make me moderator
or i will be a trollminator
hello zall, the big admin
why look like andres iniesta
make me moderator
let's make with you bandista *
gün itibari ile ulupuan zımbırtısında öyle bir açık vermiş ki, ben normal karma ile ulu olamazken, bu açıkla bir günde 4 defa ulu olurum hacu, demedi deme. *
az dur bakayım tam çalışıyor mu deneyeyim, sana da haber veririm. *
(#18312678).
numaralı entrysini on defa gammazlasam da silinmiyor.
on defa da yazıyorum bu sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif diye.
ya bu gammazımı siken yok, ya da o entryi silecek göt yok.
moderatörün biri bu problemi özel mesajla bildirse de bilsem.
hangisi yok ?
siken mi, göt mü?
arz ederim.
edit : moderatör arkadaş bilgi verdi. sözlük formatı dahilinde bir entrymiş.
boşuna gammazlamayın.
""""""""""uzun süre entry girmemiş olan beni entry girdirmeye iten bir puanlama sistemi. """"""""
şu entryi sadece yazarı ilgilendiriyor diyorlar.
yahu bu entry insanlığı ilgilendiriyor be.
adam resmen entry girmiş, zallo entry girmiş lan.
bakın mal olmayın, ben bile entry girdim. ulupuanınız artıyor eğer entry girerseniz, mal olmayın girin, sorun değil sildikten sonra nede olsa düşmüyor ulupuanınız, siz gerekli olanı yapın ve entrynizi bir girin de, ne olursa olsun. *
(bkz: ulupuan puantaj sistemi)
önemli olan entry hacu, ne kadar entry o kadar para demek, ne kadar entry o kadar para. hadi bakalım, şimdi salak salak entry şikayet etmeyi bırakın da, patronun dediği gibi akıllı akıllı entry girin bakiyim. *
vaaaay! subjektif takılıyoruz he. hani nerede sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif zamazingosu?
sözlük benim sözlüğün canımı sıkmayın ''vallaha sataram köyü ha'' diyorsan bilemeyiz, haklısın ağam; biz maraba kısmısı agasının pokunun üstüne pok eder mi hiç?
--spoiler--
hatta vatandaşın "din" verisi devletin her türlü veritabanından da kaldırılmalıdır.
--spoiler--
adam kısaca dinsiz yaşamak istiyor. dinsiz olabilirsin bu senin fikrin. ama şunuda bilmelisiniz ki siz hedefinize hiç bir zaman ulaşamayacaksınız ! adamlar kimlikteki din ibaresinden bile rahatsız oluyorlarmış peh peh o din ibaresi hiç bir zaman kalkmayacaktır tc kimliklerinde ! çok rahatızsanız din ibaresinin altına ''ateist'' yazdırabilirsiniz.
sözlükte başka bir hesabının daha olabileceğini düşündüğüm sahip. protest sanayici mesela?
tamamen kendimden yola çıkarak, ben olsam mutlaka başka bir hesapla yazarlık yapardım.
neden protest konusuna gelirsek sözlüğümün üzerinden ikinci bir oluşuma, işleyişi nasıl olursa olsun izin vermezdim gibi geliyor bana.
tamamen türkçeyi katletmiş bir durumda. ne demek istediği belli değil ayrıca tanım bile değil. bir rötuş isteği yollayayım bakayım ne tepki verecekler.
burada ne anlatmak istedin kurban olurum? zahmet olmazsa bi editle, olmadı bi tane daha entry gir yahu, koca sözlüğü kurmuşsun, eline mi yapışır? ayrıca benim yarım yamalak anladığım, eksi oy verdiğimizde bizim ulupuanımız artmıyor. iyi ama niye ki? oy oy değil midir?
bu arada eksi alan adamın puanı neden sabit kalıyor ki?
bence eksi alan adamın ulupuanının artması iyi bir şeydi..
en çok troollere yaradı bu ulupuan dedim ama işin gırgırıydı o.
millet karmasına bişe olacak korkusuyla entry giremiyor, düşündüklerini söyleyemiyor. en azından eksi alınca ulupuanı arttığı zaman fazla üzülmez. * karmayı takmıyorumcular, karma da ne yahu, diyenler, vay arkadaş ne karma muhabbetidir bu yaa. şeklinde serzenenler. var bunlar ciddi ciddi var...