zall

entry6076 galeri686 ses9
    2701.
  1. çok çok farklı birisi.

    öncelikle bakılması gereken bir yazısı var. (bkz: #18419447)

    bu yazısını gammazlayıp bir rötüş yapılmasını istemiştim ve moderasyon gammaz sebebinin doğru olduğuna kanaat getirdi fakat zall abimiz entry'de hiçbir değişiklik yapmamış.

    zannedersem buradan şunu çıkartmak gerekiyor.

    ben bu sözlüğün sahibiyim lan istediğim gibi yazma hakkına da sahibim.

    tabi eskiden bir şeyler paylaşılırdı forum imzalarında o da şuydu.

    1- Kral her zaman haklıdır.
    2-Kralın haksız olduğu yerde birinci maddeye başvurulur.

    ah zall ah. tükürülen tükürük yalanmaz diye düştüğün hallere bak. halbuki zamanında yazdığın şeyleri editlemişsin.

    (bkz: #1)
    2 ...
  2. 2702.
  3. 2703.
  4. soz dinlemeyen yaramaz yazar. sonra dersin 404error soyledi diye.
    1 ...
  5. 2704.
  6. iyi okuyun bu yazıyı arkadaşlar. nerde olduğunuzu bilin diye yazıyorum bunu. ve şurayı zerre ciddiye almayın diye.

    artık iyi niyetinden, şuraya verdiği değerden şüphe ettiğim insan. (çok mu geç kaldım yoksa.)

    bakın tüm sözlüklerde troll dediğimiz ve aslında ters mantık yaparak bu oluşumları harekete geçiren insanlar var. ve onların başlıklarına yazan bir sürü saf insan. alan razı veren razı durumu anlıyacağınız. 2 yıldır burdayım. fakat burayı bu kadar berbat bir halde görmemiştim. mesele eleştirilmek filan da değil. eleştirmiyor zaten bu tipler. eleştirmeyi bilmiyorlar.

    yapabildikleri mesaj yoluyla, nickaltınızda hiç çekinmeden sizi aşağılamak, hakaret etmek. çünkü buna izin veriliyor, bunu iyi biliyorlar. şikayet ettiğinizde ise sizi koruyacak hiç kimse yok. hani şu silik butonunuzu basit bir bkz yüzünden, saniyesinde yakan insanlar bu gibi durumlarda yoklar nedense.

    ve buranın sahibine durum bu, buranın vaziyeti bu diye bildirdiğinizde ''tanıyor musunuz önceden'' ''ne yapıyor bu insan'' türünden cevaplar almanızda muhtemel.

    bak zall kardeş;

    burası benim değil. senin yerinin abazının bol olduğu, ruh hastalarının cirit attığı bir yer olması beni değil asıl seni üzmeli. ama neredeyse her yazarın şikayet ettiği bu durum, seni nedense hiç ilgilendirmiyor. yani herhangi bir yazarın ilgilendiği ve önemsediği kadar bile önemsemiyorsun burayı. ve aklı başında tüm yazarlarını kaybediyorsun bu yüzden. ve kaybetmeye devam edeceksin. elinde kalan berbat insanlarla, abazanus ergenus yatağı olarak anılan bir yerin sahibi olacaksın. bence mesele yok artık.

    bana yazılan hakaretleri şikayet bile etmiyorum artık. neden mi? kalsın uludağ sözlüğün turnusolu olarak.
    8 ...
  7. 2705.
  8. türkiye nin in iyi webmaster ları listesine çaprazlama girebilecek olan insan.
    0 ...
  9. 2706.
  10. 2707.
  11. aynı mahallede oturduğumuzu şuan farkettiğim ulu sözlüğün kurucusudur.
    0 ...
  12. 2708.
  13. Adamla ilgili espri yapıyoruz burda gülüyoruz falan ama çok zeki bi insan çıktı he, helal olsun valla. Bugün öğrendiğim bilgi ile ağzım açık kaldı.

    zeka tamam da vefa var mı yok mu birazdan öğrenicez, hadi hayırlısı. inşaallah vefalı çıkar.

    Edit: vefasız çıktı beyler hemde öyle böyle değil.
    0 ...
  14. 2709.
  15. (#13271044) şöyle bir entry girmiştir.

    aydınlandım, vay beee.
    1 ...
  16. 2710.
  17. entrylerimi artılaması ile tanıdığım eleman.
    0 ...
  18. 2711.
  19. sol frame'de görünce "öldü mü lan?" dememize neden olan yönetici.
    0 ...
  20. 2712.
  21. 2713.
  22. seri eksilediği tespit edilen bir troll. umuyoruz ki şikayetlerimiz dikkate alınır ve bu arkadaş sözlükten uzaklaştırılır.

    (bkz: riks budur)
    (bkz: hakkınız helal edin ben gidiyorum)
    1 ...
  23. 2714.
  24. bugün yeni tasarıma butonuna yanlışlıkla gömçürdüm.
    sözlükler aleminde itü ile başlayan facebooklaşma sürecine yaptığı yeni tasarımla katkı sağlamış ama itü'nün gerisinde şu an için. görüntü denen zımbırtı da 4 tane tema var hepsi göz sikiyor o denli boktan.

    güzel bir şey yapsaydın bari zall usta. *
    yanlışla gömçürdüm ya özür dileyeceğime yaptığın işin hamunagoyam diyerek çıktım.
    1 ...
  25. 2715.
  26. beni hep şikayet ediyorlar bu beye. halbuki ben temiz kalpli bir -kadınım-.
    0 ...
  27. 2716.
  28. Seni döverdim ama dayak yemekten korkuyorum.
    1 ...
  29. 2717.
  30. 2718.
  31. adamla dalga geçerler usta.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/14015/+

    her half life oynayan bunu yapsada affetmez geçer.
    2 ...
  32. 2719.
  33. Yeni karma sıfatlarının sıralı tam listesini duyurması gereken yazar. Her sabah "acaba nasıl değişmiş" diye gerilmek istemiyoruz. *
    2 ...
  34. 2720.
  35. 2721.
  36. Sedat bey kadar ciddi olmayan müdür. iyi ki çok ciddi değil yoksa halimiz nice olurdu. *

    Biz onu böyle sevdik, böyle kabul ettik(tamam ben de arada keşke daha yakışıklı olsaydı diyordum) o da bizi böyle sevsin, böyle kabul etsin.

    beni sev.
    2 ...
  37. 2722.
  38. 2723.
  39. yazdığım meil sebebi ile bana ''teşekkürler'' diye geri dönen ve gülücük gönderen insan, bir insan bu kadar mı mütevazi olur, canım yaaaa.
    1 ...
  40. 2724.
  41. doğum günümü kutladığında çok sevinmiştim, çok salağım böyle günlerde teşekkürler.
    0 ...
  42. 2725.
  43. şimdi ; öncelikle admine teşekkür ederim. yanına sırf benimle ilgilensin ve yazdıklarımı silsin diye bir adam almış. maaşı çok geliyorsa destek vereyim belin bükülmesin çok incesin.

    senin verdiğin karma oramda bile değil. ancak dikkat çeken şey bazı yazarların başlığına yazdıklarımın silinmesi. ve nedense hep artılanan entrylerin silinmesi.
    birde o kadar tatlı dilli ki arkadaşlar sorma. hayatındaki tek başarısı sözlükte yönetici olmak olan kendini bilmez asosyal dengesizin verdiği cevap şu silinme sebebi solda yazıyor siliklere bak. bana bu cümleyi yazmadan önce yeni tasarımda gözükmediğini kontrol et sonra yaz.

    silinmiş entrym nerede diyorum rutuş yapalım entry yok. shift delete yani. ben 4 veya 5 kere sordum. cevap yok ağzı ve elleri dolu sanırım cevap yazamadı.

    iş dışı hoş bir mekan diye takıldığımız bazı hoş yazarları okuduğumuz sohbet ettiğimiz bir siteydi burası tebrikler amına koydunuz.
    lise çağında ergen bebelerini yaptınız yönetici sik sandılar kendilerini. kaliteli yönetici almaya paran yoksa ana sayfada reklamımı yap tüm yöneticilerine maaş ödeyeyim.

    amlı götlü konusunda entryler kalıyor. zevzeklere laf sokunca siliniyor. senin yöneticilerinin koruduğu yazarında bastığı klavye tuşunu da sikeyim. dinden imandan çıkardın. sabrımı taşırdın. benim entrymi siliyorsa burası daha güzel olsun diye yönetici olduysa bana cevap verecek. onun havasını havayı basan pompayı o pompanın bağı olduğu fişi o fişe elektrik veren trafoyu alır mix eder bir yerinden itelerim. şimdi sen bu entry de sil. sil sonrada cevap verme bu sefer klavye ile yetinmem modeminin kablosundaki fiber optik ışık süzmesine kadar söverim.

    sizi gidi ergen bozması kendini bok sanıpta lağıma düşesice, egosu tavan karakteri taban yapmış yönetici bozmaları.

    şimdi ki satırlar uyarı ; iki tane yalak çıkarda ileri geri yazarsa sizde oramda değilsiniz. zaten adam olursanız yukarıdaki tüm cümleleri sizin gibi yediği laf altında ezilen, edep ahlak ve zekadan yoksun sığırlar için sizi koruyan sığır grubuna yazdığımı anlarsınız.

    iki kuruşluk diğer sözlükler kadar olamadınız.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük