(#18312678).
numaralı entrysini on defa gammazlasam da silinmiyor.
on defa da yazıyorum bu sadece yazarı ilgilendirecek derecede subjektif diye.
ya bu gammazımı siken yok, ya da o entryi silecek göt yok.
moderatörün biri bu problemi özel mesajla bildirse de bilsem.
hangisi yok ?
siken mi, göt mü?
arz ederim.
edit : moderatör arkadaş bilgi verdi. sözlük formatı dahilinde bir entrymiş.
boşuna gammazlamayın.