zall

entry6076 galeri ses9
    2699.
  1. senin edebiyat hocana, 5. kata çıkıp oradan atlayayım emi zallo. :) yahu bu nedir?

    (#18419447)

    burada ne anlatmak istedin kurban olurum? zahmet olmazsa bi editle, olmadı bi tane daha entry gir yahu, koca sözlüğü kurmuşsun, eline mi yapışır? ayrıca benim yarım yamalak anladığım, eksi oy verdiğimizde bizim ulupuanımız artmıyor. iyi ama niye ki? oy oy değil midir?
    bu arada eksi alan adamın puanı neden sabit kalıyor ki?

    bence eksi alan adamın ulupuanının artması iyi bir şeydi..

    en çok troollere yaradı bu ulupuan dedim ama işin gırgırıydı o.
    millet karmasına bişe olacak korkusuyla entry giremiyor, düşündüklerini söyleyemiyor. en azından eksi alınca ulupuanı arttığı zaman fazla üzülmez. * karmayı takmıyorumcular, karma da ne yahu, diyenler, vay arkadaş ne karma muhabbetidir bu yaa. şeklinde serzenenler. var bunlar ciddi ciddi var...
    0 ...