iyi bir cooder. ancak mesajlara da bir cevap verse iyi olur be. neyse patron demem o ki, yeni tasarım dalgası hayırlı uğurlu olsun da eski tasarımı da saklı tutsan ölmezsin be. ne diye zorunlu kılarsın anlamış değilim, bırak dileyen dilediği ara yüzde kullansın. eski tasarıma dokunma patron yeminlen onun tadını hiçbir şey vermeyecek.
uludağ sözlük yeni tasarımı kullanamıyormuş. o yüzden nostaljik tasarım kullanmaya devam ediyormuş.
edit : zall bu entryimi beğenmiş. vay amk. yeni tasarım güzelmiş lan, kullanın kullanın.
yeni tasarımla birlikte uludağ sözlük'ü bir sosyal platform haline getirmek istediği çok açık. bu da zall'ın asıl istediğinin, çoğu yazarın dediğinin aksine, sözlüğe daha fazla yazar ve okuyucu çekmek olduğunu açıkça ortaya koyuyor.
hani sürekli bir yerlerimizi yırtarak savunduğumuz sözlük kalitesi var ya? heh işte o zall'ın umrunda dahi değil. sen burada geliyorsun uzun uzun entry'ler döşüyorsun, sözlüğe dair fikirlerini paylaşıyorsun ama bunlara cevap vermesi gereken tek insan ''nasıl daha çok para kazanabilirim'' diye düşünüyor.
hadi beyler herkesi çağırın, gelsinler, tıklasınlar. zall ferrari alacak. 10.000 $ eksiği varmış sadece. ha gayret.
yazarlarının istemlerini göz önüne alarak sözlük üzerinde değişimler yapması gereken moddur.
sonuçta kendin için yapmıyorsun ne yapıyorsan, insanlara fikrini sor, beğenilerini takip et be zall.
tamam yeni tasarımın güzel güzel olmasına da, adam hoşlanmamışsa, eski de kalmak istiyorsa bırak kalsın.