zall

entry6076 galeri686 ses9
    2651.
  1. güzel olmuş tasarımı yapmış patron. ben tuşu nerede zallcığım bana ulaş.
    0 ...
  2. 2652.
  3. yılmaz özdil gibi kendine has bir yazım şekli var:

    arkadaşlar,

    hebelehübele.
    0 ...
  4. 2653.
  5. emeğine sağlık diyoruz. ben beğendim yenilik iyidir. alışamayanlar da zamanla alışırlar elbet..
    0 ...
  6. 2654.
  7. cumhuriyet bile tepkiyle karşılanmıştı ilk başta. aldırma reis, yap şu ben butonunu da. öptüm. hadi baalım.
    2 ...
  8. 2655.
  9. 2656.
  10. tam bir internet mahir ya. aslansın kaplansın. helal olsun.
    1 ...
  11. 2657.
  12. 2658.
  13. 2659.
  14. bir sonraki tasarımı whatsapp tan esinlenecekmiş.
    last seen de koy hacı.
    3 ...
  15. 2660.
  16. iyi bir cooder. ancak mesajlara da bir cevap verse iyi olur be. neyse patron demem o ki, yeni tasarım dalgası hayırlı uğurlu olsun da eski tasarımı da saklı tutsan ölmezsin be. ne diye zorunlu kılarsın anlamış değilim, bırak dileyen dilediği ara yüzde kullansın. eski tasarıma dokunma patron yeminlen onun tadını hiçbir şey vermeyecek.

    (bkz: eski tasarımıma dokunma)
    0 ...
  17. 2661.
  18. bana sürekli gelişmeleri bildiren mod.
    0 ...
  19. 2662.
  20. üstad;

    eski tasarım hep baki kalsın işyerinden açmıyor yeni tasarımı.

    kimbilir kaç kişi aynı şeyi yaşayacak. eski tasarım kalsın üstad, harbiden kalsın bak.
    1 ...
  21. 2663.
  22. yavrum evladım ayın 14dünde bugün yarın ben butonunu koycaz demişin gelişmelerde nerde kaldı yeni tazasımda ben butonu he?
    1 ...
  23. 2664.
  24. (#18300468)
    (#18300514)
    (#18282668)
    bu serzenişleri dikkkate alması gereken patrondur.
    eski tasarım kalsa ne kaybedersin patron?
    1 ...
  25. 2665.
  26. sol frame de görünce silik yediğini sandiğim 10. Nesil yazar.
    1 ...
  27. 2666.
  28. 2667.
  29. uludağ sözlük yeni tasarımı kullanamıyormuş. o yüzden nostaljik tasarım kullanmaya devam ediyormuş.
    edit : zall bu entryimi beğenmiş. vay amk. yeni tasarım güzelmiş lan, kullanın kullanın.
    2 ...
  30. 2668.
  31. dün karması ulu olmuş yazar.
    hayırlı olsun.
    0 ...
  32. 2669.
  33. birinci nesil yazardır. bir çok yazar bu sözlükten dolayı ona çok şey borçludur. yeni tasarım için de teşekkürü bir borç biliriz.
    1 ...
  34. 2670.
  35. 2671.
  36. yeni tasarımla birlikte uludağ sözlük'ü bir sosyal platform haline getirmek istediği çok açık. bu da zall'ın asıl istediğinin, çoğu yazarın dediğinin aksine, sözlüğe daha fazla yazar ve okuyucu çekmek olduğunu açıkça ortaya koyuyor.
    hani sürekli bir yerlerimizi yırtarak savunduğumuz sözlük kalitesi var ya? heh işte o zall'ın umrunda dahi değil. sen burada geliyorsun uzun uzun entry'ler döşüyorsun, sözlüğe dair fikirlerini paylaşıyorsun ama bunlara cevap vermesi gereken tek insan ''nasıl daha çok para kazanabilirim'' diye düşünüyor.

    hadi beyler herkesi çağırın, gelsinler, tıklasınlar. zall ferrari alacak. 10.000 $ eksiği varmış sadece. ha gayret.
    3 ...
  37. 2672.
  38. yazarlarının istemlerini göz önüne alarak sözlük üzerinde değişimler yapması gereken moddur.
    sonuçta kendin için yapmıyorsun ne yapıyorsan, insanlara fikrini sor, beğenilerini takip et be zall.
    tamam yeni tasarımın güzel güzel olmasına da, adam hoşlanmamışsa, eski de kalmak istiyorsa bırak kalsın.
    0 ...
  39. 2673.
  40. muhtemelen moderatör arena'da konuşulacak bir konu hakkındaki yazısını gelişmelere yazmıştır yanlışlıkla. hala da farkında değildir.

    silmeli. zira "yeni uludağ messenger ı açalım mı diyorum doğru anladınız demi" pek uygun bir kalıp değil gelişmeler için.*

    daha fazlası için: https://galeri.uludagsozluk.com/r/380479/+
    2 ...
  41. 2674.
  42. "bi açıklama yapsaydın da ona göre doğru anladık ya da anlamadık deseydik?" şeklinde serzenişte bulunmak gerekir kendisine.
    0 ...
  43. 2675.
  44. kim olduğunu bilmiyorum ama bu kadar yorum yapıldığına göre yetkili bi abiye benziyor.
    1 ...
© 2026 uludağ sözlük