öncelikle bakılması gereken bir yazısı var. (bkz: #18419447)
bu yazısını gammazlayıp bir rötüş yapılmasını istemiştim ve moderasyon gammaz sebebinin doğru olduğuna kanaat getirdi fakat zall abimiz entry'de hiçbir değişiklik yapmamış.
zannedersem buradan şunu çıkartmak gerekiyor.
ben bu sözlüğün sahibiyim lan istediğim gibi yazma hakkına da sahibim.
tabi eskiden bir şeyler paylaşılırdı forum imzalarında o da şuydu.
1- Kral her zaman haklıdır.
2-Kralın haksız olduğu yerde birinci maddeye başvurulur.
ah zall ah. tükürülen tükürük yalanmaz diye düştüğün hallere bak. halbuki zamanında yazdığın şeyleri editlemişsin.