kendisini çok sevdiğim muhteşem yazar. önümüzdeki ay bana maaşlı moderatörlük işi teklif ettiğinden değil, insanlığından, adamlığından ötürü seviyorum ben bu yazarı. kendisine şiir de yazdım geçenlerde:
hello zall, hello zall
why you look like iniesta
why iniesta, why iniesta
make me moderator
or i will be a trollminator
hello zall, the big admin
why look like andres iniesta
make me moderator
let's make with you bandista *