ulan çok seviyorum bu adamı. her türlü makarasını yapıyorum. bir kere de s.ktir git demiyor. ne? s.klemiyor mu? beni s.klemiyecek adamı neyse!11!!bir!!1!
en bayağı bir forum sitesinden hallice hale dönen sözlüğün sahibi.
hala çoluk çocuk almaya devam ediyorlar ya ona gıcık oluyorum amk.
hiç mi içiniz sızlamıyor ? göz göre göre sikiyorlar sözlüğü.
siksinler sikimde değil ama format var, kural var, stil var diye hava atmayın sağda solda amk.
Sevgili sahip, bildiginiz uzere çaylak oldum ve bu durumun tum rencideligini hissediyorum. size mesaj atamadigimdan nick alti girme gereksinimi duydum. Halbuki sadece beni bu durumdan kurtarmaniza ne kadar kaldi acaba diyecektim. Saygilar, sevgiler..
zamanında "yeni versiyon yok mu la?" dediğimde, "sen benim uyuduğumu mu zannediyorsun memati" videosu attığında anlamıştım bir şey yaptığını, adam gitti uludağ sözlük yeni tasarım'ı yaptı.
nickinin anlamını merak ettiğim cool admin. adam kolay kolay kimseyi zallamıyor.
edit: spifalcon21 adlı kullanıcı ağa demek olduğunu söyledi. inandırıcı değil ama naparsın. :)
yeni tasarımda bildirim geldi. zall bir entrymi beğenmiş. çok enteresan. anlayamadım bir türlü. sade zall mı beğenince bildirim geliyor falan diye aklımı binbir türlü sorular içinde bırakmış uludağ sözlüğün kurucusu.
tişikkirlir zall! *