iyi bir cooder. ancak mesajlara da bir cevap verse iyi olur be. neyse patron demem o ki, yeni tasarım dalgası hayırlı uğurlu olsun da eski tasarımı da saklı tutsan ölmezsin be. ne diye zorunlu kılarsın anlamış değilim, bırak dileyen dilediği ara yüzde kullansın. eski tasarıma dokunma patron yeminlen onun tadını hiçbir şey vermeyecek.