yeni tasarımla birlikte uludağ sözlük'ü bir sosyal platform haline getirmek istediği çok açık. bu da zall'ın asıl istediğinin, çoğu yazarın dediğinin aksine, sözlüğe daha fazla yazar ve okuyucu çekmek olduğunu açıkça ortaya koyuyor.
hani sürekli bir yerlerimizi yırtarak savunduğumuz sözlük kalitesi var ya? heh işte o zall'ın umrunda dahi değil. sen burada geliyorsun uzun uzun entry'ler döşüyorsun, sözlüğe dair fikirlerini paylaşıyorsun ama bunlara cevap vermesi gereken tek insan ''nasıl daha çok para kazanabilirim'' diye düşünüyor.
hadi beyler herkesi çağırın, gelsinler, tıklasınlar. zall ferrari alacak. 10.000 $ eksiği varmış sadece. ha gayret.