torku

entry614 galeri31
    184.
  1. En sevdiğim çikolataların, bisküvilerin ortak markasıdır. Harika çikolataları var harbiden..
    3 ...
  2. 183.
  3. Her alanda israille yarisiyomus; sahip cikalim.
    3 ...
  4. 182.
  5. 'Yerim onu,içerim bide' dedirten markamız.

    (bkz: torku banada) ve pek yakında
    (bkz: torku kola)
    7 ...
  6. 181.
  7. tahmin edilenin aksine özel teşebbüs değil kooperatiftir. bölgedeki pancar üretimi yapan çiftçilere piyasanın üstünde fiyat vererek, pancar üreticiliğinin önemli noktalara gelmesine yardımcı olmuştur.
    4 ...
  8. 180.
  9. ürünleri içinde hiç tırt malı olmayan marka. ya da milliyetçi duygularım ağır basıyo olabilir. *
    4 ...
  10. 179.
  11. acil atıştırmalık gerektiğinde kesinlikle tercih ettiğim marka

    ülker e para kaptırmamak için özellikle arar bulurum

    ayrıca evime çok yakın olduğu halde şok marketlerindende

    alış veriş yapmam daha uzaktaki markete giderim, ilaveten

    üzerine para dahi verse mado dan da bişey almam.
    4 ...
  12. 178.
  13. Geçenlerde torku gofret almak için küçük bir markete girdim. Aradım bulamadım sordum adama torku yok mu diye yok dedi bende mecbur diğer sevdiğim gofret olan tadelle yi aldım açtım ısırdım tadı ne kadar kötü geldi tadelle nin çok şekerli ve bayıcı bir tadı vardı hepsini yiyemedim attım. Bundan sonra torku gofret yoksa başka birşey almam ben gerçekten tadı süper. Torku nun herşeyi güzel kek çikolata vs ben bu markayı sevdim evime neyi varsa alıyorum. inşallah kaliteyi bozmazlar.
    4 ...
  14. 177.
  15. Glikoz şurubu içermeyen torku ailesi reklamındaki müziğe hasta olduğum gıda firmasıdır.hayal kırıklıklarıyla dolu yarım saatin sonunda beni ekrana aval aval baktıran müziği bulabilmişimdir.

    https://www.youtube.com/watch?v=8nLsBL_kgG4

    çok güzel lan.
    2 ...
  16. 176.
  17. ürünleri gayet güzel olan marka.
    üstteki entrylerde de bahsedilmiş glikoz şurubu yerine şeker pancarı kullanırlar hammadde olarak.
    bu da önemli bir artısıdır benim için.
    7 ...
  18. 175.
  19. glikoz belasını kullanmadığı için tercih edilmesi gereken marka.
    8 ...
  20. 174.
  21. 1 TL lik frambuazlı çikolatası şiddetle tavsiye edilen marka.
    9 ...
  22. 173.
  23. hakkında ayrıntılı bir yazı yazsam bu torkuda çalışıyor reklam yapıyor dersiniz, kısaca ürünlerini çok beğeniyorum tüketiyorum.
    3 ...
  24. 172.
  25. glikoz şurubu kullanmayan markadır. ülker, eti, algida... hepsi glikoz şurubu kullanıyor maalesef. seçimden hemen önce bakanlar kurulundan glikoz şurubu kullanımının arttırılması kararı alınmış. abd bize glikoz şurubu satabilmek için şeker pancarı üretimine kota getirmişti. bağımsız bir ülke miyiz? bağımsız ne demek...

    (bkz: glikoz şurubu)
    4 ...
  26. 171.
  27. mal mal reklamları olan firma, ürünlerini bilmiyorum.
    3 ...
  28. 170.
  29. Gerçek bisküvi, çikolata tadı almamı sağladı. glikoz kullanmayıp şeker pancarı kullanıyor adamlar daha nolsun.
    2 ...
  30. 169.
  31. işlenmiş şeker yerine şeker pancarı kullanan diğer markalara oranla daha sağlıklı olduğuna inanarak tükettiğim sarallesi için makam sahibi insanlara meydan okuduğum markadır (bkz: banada)
    3 ...
  32. 168.
  33. Konyadan çıktığına göre dinle alakası vardır o yüzden mutlaka bok atmalıyım mantığındakilerin çekemediği marka.
    Girdiği her üründe belli bir kaliteyi ve ondan önemlisi fiyat/ kalite beklentisini tutturmuştur.
    Hele ki daha bu saatten sonra nutella alanın aklına şaşarım.
    6 ...
  34. 167.
  35. Ha bu arada kakaolu ürünlerinde gdo'lu soya kullandıkları tespit edilmişti. Tespit eden de muhalifler geziciler falan değil bizzat Gıda ve Tarım Bakanlığıydı. Hileli üretim diye haber edilmişti. Ürünleri çok sağlıklı, çok kaliteli diyenlere duyurulur.

    http://www.sabah.com.tr/e...asi-ve-ezmesinde-gdo-soku

    -Torku Frema markalı kakaolu sütlü fındık kreması
    4 ...
  36. 166.
  37. Tıpkı ülker gibi her boka maydanoz olacağım derken hiçbir bokta en iyi olamamak ama her bokta vasat olmak. işte son dönem fırtınalar gibi piyasaya sürülen ürünlerin özeti.

    Vişne suyunu denedim en son, yeminlen meyöz daha iyidir.
    5 ...
  38. 165.
  39. üretimi dürüstçe yapan markadır. ürünlerinde kullandığı hammaddeler de çoğunlukla Konya mahsulüdür.
    5 ...
  40. 164.
  41. Çikolatalarında msg bulunmayan nadir markalardan diye duymuştum ama emin de değilim bir incelemek lazım.
    4 ...
  42. 163.
  43. çikolatayı bilemem lakin "pide bitmiş" reklamı fazlası ile sinir bozucu. ironik olarak da hoşuma gidiyor.
    2 ...
  44. 162.
  45. Her boka elini atan markadır. Ama iyi yapıyor mübarekler.
    6 ...
  46. 161.
  47. 160.
  48. "glikoz şurubu içermez" cümlesiyle beni ağına düşürmüş markadır. sadece bir şeyin daha "hafif" olduğunu bilmenin verdiği psikolojik rahatlamayla ürünlerinin tadını gerçekten beğenmeye başladım.

    -sırf glikoz şurubu içermiyor diye gidip bir paket bisküvi yemenin hafif bir şey olmadığının bilincindeyim, evet.-
    8 ...
© 2026 uludağ sözlük