Torku ismi eski Türkçe'de ipek anlamına gelir.
O şekerin isminin bon2 olması şekerin dışında farklı bir aroma içinde farklı bir aroma olmasıdır.Ayrıca bu şekerlerin küçükleri vardır oda min2 dir.
Son gelen bilgilere göre yakın bir zamanda yenilenmiş, hoş görünüşüyle raflarda yerini alacaktır.
(bkz: ben gördüm güzelmiş)
bende korku çağrışımını yapmış ve başkalarında da aynı çağrışımı yapmaya müsait bir adı olan çikolata markası. daha sempatik şeyleri çağrıştırsalar dah iyi olurdu bence. bir de konsept tamamen moby'nin in this world ve sunday kliplerinden çalıntı.
reklami 0-6 yas arasi cocuklari ya da o zeka duzeyine sahip insanlari eglendirebilen konya seker urunu. normal bir zekaya haiz bir insan nasil begenir, nasil eglenir bu eblek reklami izlerken anlamiyorum dogrusu.
komik reklam sloganı "merhaba dünya" ile ilk izlediğimde beni güldüren çikolata markası. "merhaba torku. gel bakayım şöyle bir tadına bakayım.korkma ben dost bir dünyalıyım, azıcık ısırıcam o kadar"
ayrıca reklamlarındaki biri tombul biri cılız olan karakterler acayip şirindir. reklamın altına döşenen müzik de aynı şirinliktedir. bir çikolatasever olarak alıp denemek için sabırsızlanıyorum. henüz hiç bir market ya da bakkalda görebilmiş değilim zira.