ürünlerine önem veriyorlar diye düşünüyorum. zira aldığım her ürünü taze, kıyır kıyır. bayat ürünlerini görmedim. piyasaya yeni girdiklerinden midir orasını bilemiyorum.
yerli malı olduğu için desteklediğim markaydı. en son desteklediğimde fındıklı gofretinden fındık kabuğu çıktı, az kalsın dişimi kırıyordum. bu kadar destek bu kadar doğallık yeter bana dedim. bıraktım sonra.
Arkasında 900 bin çiftçi ortağı ile Konya şekerin bulunduğu marka. ismini ilk türkçe sözlük Divan-ı Lugat it Türk ten almış. Kelime anlamı ipeksi , ipek gibi sağlam imiş. Sahibi benim çiftçim. var mı daha ötesi.
Ürünlerini yazdığına göre şeker pancarı kullanarak tatlandırıyormuş. Kesinlikle glikoz şurubu kullanmadıklarını belirtiyorlar. Bakalım. Bir kaç bisküvisini denedim. Gerçekten tatları muhteşem. O hanımellermiş, canpareymiş, rondoymuş yanında leş gibi kaldı TOrku'nun.
canı gönülden destekledigim über süpersonik marka. konya bölgesinde çölleşmekte olan arazilere ağaç dikimi ve toprak bakımı çalışmalarından da ötürü bölgenin iklimi ve görünüşü de daha da güzelleşmiştir. torkuya verdiğim para helali hoş olsun.
haberlerde gdo lu soya sosu kullanan markalardan biri olarak lanse edilmişti.
insanların bu kadar methettiği ama aslında çocuklarına yediremediği bu torku sanki biraz milletin bilgi sahibi olmadığı ama kalpten gelen hislerle mükemmel diye övdüğü bir ürün.
yanlış anlaşılmasın, yerli ürün tabiki nestleden fazla satsın yayılsın isterim ama yani etrafımdaki insanların çok mesnetli konuştuğunu düşünmüyorum.
Gurur duyulası bir firma deseler aklıma Torku gelir. Kardeşim çiftçiler birleşip Türkiye' nin en büyük firmalarından bir tanesini kuruyorlar.
(bkz: Saygı)
danışmanını çok yakından tanıdığım firma. bunca çeşit ürün çıkarmasının nedeni şirketi yabancılara satmak ve satarken bunu koz olarak kullanıp kar elde etmek.
Valla konyali arkadaşım yüzünden epey bi ürününü denedik ve genel olarak iyi değil yani kimse kusura bakmasın yerli mali diye göklere çıkarmaya gerek yok.
en güzel çikolataları üreten gıda firmalarından biri. ürünlerinde mısır şurubu yerine şeker bulunur. bu yüzden birçok gıda firmasına göre daha sağlıklı ürünler üreten firmadır.