torku

entry614 galeri31
    208.
  1. 207.
  2. ürünlerine önem veriyorlar diye düşünüyorum. zira aldığım her ürünü taze, kıyır kıyır. bayat ürünlerini görmedim. piyasaya yeni girdiklerinden midir orasını bilemiyorum.
    3 ...
  3. 206.
  4. yerli malı olduğu için desteklediğim markaydı. en son desteklediğimde fındıklı gofretinden fındık kabuğu çıktı, az kalsın dişimi kırıyordum. bu kadar destek bu kadar doğallık yeter bana dedim. bıraktım sonra.
    2 ...
  5. 205.
  6. harbi harbi çok güzel ürünler yapan firma. isteselerde istemeselerde gerçek bu. evet.
    4 ...
  7. 204.
  8. müthiş bir döngü var fabrikalarında.
    Atıklardan enerji, hayvan yemi, gübre vs. üreterek hiçbir şeyin boşa gitmemesini sağlıyorlar.
    9 ...
  9. 204.
  10. Karamelli Fındıklı gofreti muhteşem olan marka.destek verilmeli.
    3 ...
  11. 203.
  12. Arkasında 900 bin çiftçi ortağı ile Konya şekerin bulunduğu marka. ismini ilk türkçe sözlük Divan-ı Lugat it Türk ten almış. Kelime anlamı ipeksi , ipek gibi sağlam imiş. Sahibi benim çiftçim. var mı daha ötesi.
    8 ...
  13. 202.
  14. Ürünlerini yazdığına göre şeker pancarı kullanarak tatlandırıyormuş. Kesinlikle glikoz şurubu kullanmadıklarını belirtiyorlar. Bakalım. Bir kaç bisküvisini denedim. Gerçekten tatları muhteşem. O hanımellermiş, canpareymiş, rondoymuş yanında leş gibi kaldı TOrku'nun.
    5 ...
  15. 201.
  16. babamın eve sürekli ürünlerini alarak konyaspor'un bir transferini kendi başına karşıladığı gıda markası.
    7 ...
  17. 200.
  18. canı gönülden destekledigim über süpersonik marka. konya bölgesinde çölleşmekte olan arazilere ağaç dikimi ve toprak bakımı çalışmalarından da ötürü bölgenin iklimi ve görünüşü de daha da güzelleşmiştir. torkuya verdiğim para helali hoş olsun.
    8 ...
  19. 199.
  20. haberlerde gdo lu soya sosu kullanan markalardan biri olarak lanse edilmişti.

    insanların bu kadar methettiği ama aslında çocuklarına yediremediği bu torku sanki biraz milletin bilgi sahibi olmadığı ama kalpten gelen hislerle mükemmel diye övdüğü bir ürün.

    yanlış anlaşılmasın, yerli ürün tabiki nestleden fazla satsın yayılsın isterim ama yani etrafımdaki insanların çok mesnetli konuştuğunu düşünmüyorum.
    2 ...
  21. 198.
  22. 197.
  23. Konya'da billboard lar bu firma sayesinde doluymuş. Komşumuz söyledi. Yalan olabilir zira kendisi desteksiz atmayı sever.
    6 ...
  24. 196.
  25. nerede ise tüm fabrikalarını gezip kalitelerine hayran kaldığım marka.

    ayrıca fikri ne olursa olsun yerli marka olmasından mütevellit tercih edilmesi gerekir.
    10 ...
  26. 195.
  27. elin ecnebisi kazanacağına bu marka kazansın. evet.
    7 ...
  28. 194.
  29. Torku banada nutellayı ezip geçti gerçekten. Bitmedi o nutella kavanozu, alamıyorum o eski lezzeti nutelladan.
    7 ...
  30. 193.
  31. Gurur duyulası bir firma deseler aklıma Torku gelir. Kardeşim çiftçiler birleşip Türkiye' nin en büyük firmalarından bir tanesini kuruyorlar.
    (bkz: Saygı)
    5 ...
  32. 192.
  33. danışmanını çok yakından tanıdığım firma. bunca çeşit ürün çıkarmasının nedeni şirketi yabancılara satmak ve satarken bunu koz olarak kullanıp kar elde etmek.
    23 ...
  34. 191.
  35. Çikolatasını yemişliğim vardır. Bir de kaşarı. Yorum yok ama banada yı denemek isterim.
    3 ...
  36. 190.
  37. Valla konyali arkadaşım yüzünden epey bi ürününü denedik ve genel olarak iyi değil yani kimse kusura bakmasın yerli mali diye göklere çıkarmaya gerek yok.

    Tabi biz abur cubur kısmını şey ettik genelde.
    3 ...
  38. 189.
  39. yurdum malıdır tercih sebebidir kalitelidir de.
    3 ...
  40. 188.
  41. güzel ürünlerin cakmasini değil de kendi kalitesini belirleyen çeşitler uretse daha güzel olur Dedirtir kendimce.
    3 ...
  42. 187.
  43. çilek kremalı çikolatası bir harika dostum.
    6 ...
  44. 186.
  45. 185.
  46. en güzel çikolataları üreten gıda firmalarından biri. ürünlerinde mısır şurubu yerine şeker bulunur. bu yüzden birçok gıda firmasına göre daha sağlıklı ürünler üreten firmadır.
    7 ...
© 2026 uludağ sözlük