sadece ürün kalitesini değerlendiren bir aile babası olarak, ürünleri oldukça kaliteli olan ve bence piyasadaki yükselişini hak eden firmadır. neredeyse el attığı her şeyi denedim ve memnun kalmadım diyebileceğim bir ürünü çıkmadı. özellikle süt ürünlerini başarılı buluyorum. tabi ki diğer firmaların da üstün olduğu yerler vardır torku'ya karşı ama istemeyen, beğenmeyen almaz. bu kadar basit.
oooffff acaip süper çikolataası var, geçen evde kalmamış diye isyan çıktı insanlar birbirlerinin boğazını sıktı,
böyle mükemmel bir ürün ben hayatımda görmedim
artık ekmek peynir almıyoruz sadece bu markanın çikolataları ve ürünleriyle besleniyoruz.
tırıvırı tırıvırı...
satılmış entryler sonrasında gerçeğe dönmek gerekirse üçüncü derece ürünleri fahiş fiyattan halka sokuşturmaya çalışan marka.
ayrıca ceo'su akp milletvekiliymiş, hey yavrum heyyyy...
aditakbayram:
gecenin 02:35'inde bilerek tematik mode'da girdiğim entryden 2dk sonra eksiler ve hemen başlık altında cevap geldi.
adamlar markanın başlığında nöbet tutuyorlar lan ahaaha... kaç paraysa ben vereyim gece gece nöbet tutmayın oğlum gidin yatın yatağınıza. açlık ne zor şey ya.
capslerinizi alıyorum gençler tek tek ifşa edeceğim hepinizi.*
sırf bazı malların eleştirileri kabul etmeyip, torku ürünlerini tercih etmeyenleri beyinsiz diye nitelemesi ile, ülker gibi tercih etmeyeceğim markalar sınıfına girmiş marka.
hayır asgari ücret açlık sınırının üçte biri millet burada torku'ya destek çağrısı yapıyor. diyorum ki; tüketici tercihi bütçe, fiyat, kalite ekseninde gider. adam torku'ya destek olacağım diye çocuğunun rızkını torku'ya mı yatırsın mk?
istersen papua yeni gineli ol yine de almayacağım * tarrak afedersin.
az önce toz şekerini aldığım marka. ancak entrylerin %90'ı yerli üretim, torkuya sahip çıkalım modunda olduğu için bile biraz itici gelmekte. birkaç bisküvi türevini denedim, çok başarılı, şahane ürünler değil.
tüketici asla bunu çiftçi üretiyor (!) diye bir ömür bir markayı desteklemez. zira diğer ürünleri de çiftçi üretiyor.
torku büyük bir iddia ile piyasaya girdiyse ürünlerinin lezzet ve kalitesiyle ön plana çıkmalı.
gönül rahatlığıyla tüketin diyen olmuş. yapılırken yanında mıydın diye sormak geliyor içimden. her üretici belli prosedürlere göre üretim yapar. bunu yerine getirip getirmemesi denetimlerle ve sertifikalarla ortaya konur.
ayrıca yerli diye yüzlerce entry girilmesi de hoş olmuş, ne de olsa eti hollanda, ülker fransız markası. *
kısacası ürün denenir, beğenilirse almaya devam edilir.
yerli malı, destekleyelim söylemi ise ancak bir konyalı tarafından söylendiğinde anlam taşıyor.
edit: konyalı eksilemiş. aldığım şekeri de iade etmeye gidiyorum mk. :)
edit2: entry'mde şirketin ürünlerine bok atılmamış, çoğunlukla yorumlara eleştiri getirilmiştir. yine söylediğimin arkasında kalarak birkaç ürünün denedim ve bana çok lezzetli ve tekrar almama neden olacak bir his yaşatmadı.
elbette herkesin damak tadı kendisini ilgilendirir ancak burası torku reklam sitesine dönmüş ve açıkçası bu tutum markayı itici kılıyor. ayrıca hiç kimsenin kooperatif ürünü diye bir markayı ilk tercih yapma durumu söz konusu olamaz. önemli olan müşteri memnuniyetidir.
bunları belirtmeme rağmen eksilenmesi hazımsızlık ifadesidir. konyalı olup olmaması çok mesele değil espriydi sadece. şirkete ortaksanız da açıkça söyleyin, merak etmeyin gömmeyiz.
üstümde ki entryi desteklediğim firma.
yanı sıra başarılı ürünleri ile dikkatimi çekiyor.
örneğin banada kahvaltilık şokonellası oldukça başarılı.
kremali biskuvileri de aynı şekilde çayın yanına şukela oluyor ancak fiyat politikası için birsey demeyeceğim.
yukarıda bahs ettiğim kremalı bisküvileri 0,50 kuruş iken hiç bir sebep yokken 0.75 kuruşa çıkmıştır.
türkiye'de ilk 8:15 kahvaltılık susamlı kek adı altında tuzlu kahvaltılık kekler piyasaya süren marka.
fikir güzel, zira yağlı pastahane poğaçalarından sa bu daha hafif geliyor yalnız lezzeti konusunda henüz tutturamamışlar hafif şekerli gibi bir tat var onu düzeltirlerse olur gibi. çörekotlu ve patatesli olanını aldım çörek otlu olanı denedim çayla uyumlu ve doyurucu oluyor. çeşitlerini sunmalarını bekliyorum. bir egeli olarak zeytinli, cevizlisini bekliyorum bakalım ne çeşitler gelecek.
Yerli malıdır ve ayrica kalitelidir. Içinde şu varmıs bu yokmuş muhabbeti yaparsanız gülerler bu kadar güvenilir bir markadır. Ayrıca yol kenarına yüzlerce kilometrelik ağaçlandırma kampanyası yapmıstır kısacası yabancı ürünle bunun arasında kalıp (tat farkı da yoksa) yabancıyı alan insan vatanımı seviyorum demesin.