son 2 gündür acaip derecede azmış eleman. lan herhangibir başlığın altına 2 den fazla entry girdiysem, hepsi sırayla eksileniyor. nedir, niyedir anlamadım.*
2 gündür bana dadanmış, içimden daha önce kimsenin etmediği ya da etmeye cesaret edemeyeceği küfürleri bana ettirmiş ibnedir.
lan ibne, kesin bu entrymi de okursun sen. eksile lan eksile. artılarınla varolmadım ki eksilerinle öleyim. lan ben seni anlamadım ki? noluyo oğlum? derdin ne? git sevgili bul kendine. düzenli bir cinsel yaşamın olsun. rahatla artık aş bunları. 10 dk içinde muntazam bir şekilde bir tomar entrymi eksilemişsin. karşılıksız bir aşk filan mı besliyorsun bana karşı o yüzden hıncını mı çıkartıyorsun böyle itlik yaparak? oğlum bittin sen. böyle erkekler hiç ilgimi çekmez. ilgimi çekmek için romantik ol, centilmen ol, efendi ol, cool ol, dürüst ol.. adam ol lan adam! önce insan ol sen. öyle eksiler vermeler filan. ilkokuldaki çocuklar gibi aşkını belli ediyorsun. büyü biraz büyü. kadınları etkilemenin yollarını öğren hade bakayım. yürü ense tıraşını göreyim. he ayrıca eksilemeyi de unutma yavrum. *
uzun zamandır halimi hatrımı sormadığından pek bi meraka benim garkettirmi$ ki$iydi. lakin bugün gelip uğramı$ yeteri kadar halimi hatrımı sormu$tur kendisi. seviyoruz kendisini.*
girilen entry leri okumak zahmetine katlanmayıp, düşüncelerini beğenmediği yazarları mim leyip eksileyen yazar kardeşlerimizdir. canları sağolsun onlar da bu camianın içindeki kardeşlerimizdir. elbet bir gün onlarda yazılan yazıları okuyarak objektif olarak değerlendirecek lerdir.
dün gece beni uzuuun uzun ziyaret etmiş, karmamı üstün çalışma performansıyla bayağı aşağılara düşürmüştür. burdan kendisine bir çift lafım vardır, aman efendim niye uğraştınız bu kadar, zahmetler ettiniz, üstün körü bir eksileme değil, özene bözene incelenip irdenelerek adeta sanatınızı döktürerekten benimle ilgilenmişsiniz,
ee ne diim, ziyaretinizden sonra ihya olan her yazar gibi bende şunu söylüyorum, amınız taaa ortasına koyiim efendim.**bdl
son bir edit: kaç tanesiniz lan siz *
aynı entrysi 10'larca kez eksilenmiş kişi tarafından suçlanan zat'tır.
bu yazar seovi'nin aynı entry'e onlarca eksi verebildiğini sanmaktadır. bir de edit yazar, "ulan bu entryi seri eksi oylayan seovi ibnesi* ağzını kırırım"
seovi ciğim ne battı? hayır birbiriyle bu kadar alakasız entryler neden eksilenir bilmiyorum, inan kızmıcam mesaj at sebebini söle. ben sözlükte 3 senedir yazıyorum, karma için de yazmıyorum. eee o zaman?
seovi sanattan anlamıyorsun bunu ogrendim. lan makara amaclı olan bütün siirlerim eksilendi. *
ama sanatıma engel olamayacaksın seovi şiir yazmaya devam edecegim. hatta sıradaki sensin. öptüm bebegim görüsürüz bir sonraki entry de.
s anattan anlamayan bir malsın e ksi veren bir andavalsın o eksilerle beni korkutamazsın v ardır bizede bir artı oy veren i bne gördük sayende kal saglıcakla. *
istatistiklerde deşifre edilmesini istediğimiz kişiler. en çok oylama yapan olarak değil dünün seovisi şeklinde olabilir. böylelikle seovilerin eline de biraz ayar gelir.
turkiye de yasanan cami dusmanligi/#4538748
besinci nesil yazarlarin ateist olmasi/#4295768
ezan okunurken muzigi kapamayan insan/#4248740
turkiye de yasanan cami dusmanligi/#4538748
allah in yarattigi en guzel sey/#3949621
mcdonald s in basortululeri kovmasi/#3717599
sokakta sessiz sozlukle artist devrimci gencler/#3373790
turkiye de yasanan cami dusmanligi/#4538748
ateist insanlarin suc islemeye olan yatkinligi/#3422982
kim olduğunu biliyorum ulan ciğeri 5 para etmez adam. sen eksile sevap yağıyor sana.
tematik, bilgi içeren entry yakaladı mı dayanamayan ibnedir. her eksi butonuna basışında orgazm olduğunu düşünürsek, yakında eriyip bitmesi an meselesi olacaktır.
edit: ne farkettim biliyor musunuz sevgili yazar kardeşlerim, ibne de olsa kendisi bir kişiliğe sahip. öyle her entryi eksilemiyor. aralarından nick altı, bilgi veya salt görüşle yazılmış entryleri seçip ayıklıyor, geyiklere dokunmuyor. aman da aman yerim ben senin o kişiliğini diyorum burdan kendisine.