dün gece beni uzuuun uzun ziyaret etmiş, karmamı üstün çalışma performansıyla bayağı aşağılara düşürmüştür. burdan kendisine bir çift lafım vardır, aman efendim niye uğraştınız bu kadar, zahmetler ettiniz, üstün körü bir eksileme değil, özene bözene incelenip irdenelerek adeta sanatınızı döktürerekten benimle ilgilenmişsiniz,
ee ne diim, ziyaretinizden sonra ihya olan her yazar gibi bende şunu söylüyorum, amınız taaa ortasına koyiim efendim.**bdl
son bir edit: kaç tanesiniz lan siz *