her şeye tamam da konsantre meyve suyundan ne istediğini anlayamadığım ibne. yahu komiksin.*
aynı zamanda kim ve kimler olduğunu bildiğimdir.
bu ibneler aynı zamanda atatürk öldü diye ağlayan çocuk ile ilgili entarimi haftanın kötülerine ekleyen kişiler. bu kadar nankörlük olur yahu yuh!
boş insan.
zamanını karma düşürme felsefesi ile çöpe atan kişi.
hayatı da çöpe atıyor zira hayatın örüldüğü doku o'dur, zamandır...
post scriptum: karma dediğin şey veri tabanında yapabileceğin tek sql lik bir alter olayına bakar. hadi bakalım sen de "durmak yok eksilemeye devam" eksik uuser.
bilinmeyen bir cisimdir. uyuz olduğu bir entryi görür, yazarına bakar ve sonra da o yazarın girdiği tüm entrylere eksi oy vermeye başlar. bazıları hakkaten hızlıdır 15 saniyede verir oyunu, bazıları yavaştır onlar da yaklaşık 1 dakikada verir oyunu. **
şu tabloyu bana yaşatmış varlıktır. 10 saniye kuralını yılmadan beklediği için kendisini tebrik etmek gerekir. saygılarımı iletiyorum buradan kendisine.
bir banka oturup gelmeyeni beklemek/#4114101 :( 09.12.08 14:22:34
sevisirken orgazm olmak/#4099864 :( 09.12.08 14:21:18
kendi alaninda en iyi olan web siteleri/#4111412 :( 09.12.08 14:21:08
windows da b surucusunun olmamasi/#4145228 :( 09.12.08 14:20:55
isimden cinsellik analizi/#4264670 :( 09.12.08 14:20:26
bilgisayarini tamir ettigin kizla delice sevismek/#4241247 :( 09.12.08 14:19:44
kadinin en guzel yeri/#4277941 :( 09.12.08 14:19:28
fuck buddy/#4192942 :( 09.12.08 14:18:44
sevgili seovi,
öncelikle beni unutmadığın için teşekkür ederim, bayramda, kıristmısda, gece-gündüz demeden, iyi günde kötü günde...
evet ediyorum!
pardon bi an kendimi kaptırdım.
yani kısaca (madem kısaca diycen ne uzatırsın) yalnız bırakmadığın için teşekkürler.
seri halde eksilemen ya da bunu karmayı düşürmek için yapman zoruma gitmiyor, ya kimsin ulen onu merak ediyorum. *
ama izlemek çok zevkli oluyor, 10 saniyede bir bi entry ekleniyor kötü oylananlara. sen bunun ne demek olduğunu bilmezsin tabi, ama ben böyle bi duygudan mahrum kalmanı istemiyorum be seovi. sen bana bi görün, bir dakikalığına seovin olayım, sonra söz unutcam kim olduğunu. *
sözlükçüleri seri eksi oy veren yazarsavar icad etmeye kadar zorlayacak derecede eksici bir yazar.
ya da gerçekten bir yanlışlık yüzünden bok yoluna giden kişi.
dün akşam itibariyle sözlük karyerim!de girdiğim bütün entrylere seri halde eksi vermiş ibnedir.ibneeee ibneee ibneee
edit:aynı ibne midir bilmem ama bugün itibariyle de seri eksi almıştır entrylerim.buradan almayadaki halam belçikadaki teyzeme selam söylüuor seoviyede senin anan doğurmamış sıçmış demek istiyorum..
sorarim sana ibnecim;
hayatinda muhendislik dersi aldin mi? inversion un i sini bilir misin sen?
ay yok bilirsin ama ibnenin i si di mi o?
diyelim ki yazdigim yanlis. dogrusunu sen biliyor musun? biliyorsan yazsana.
bir degil, iki degil bu.
her gece ayni saatte o gun icinde yazdiklarimin irzina geciyorsun.
sanki ben senin kim oldugunu tahmin edemiyorum.
sanki bir sene once bir baska sozlukte kendi mail adresinle ama baska nickle gelip yaptiklarini bilmiyorum. sanki o sozlukten nasil ucuruldugunu bilmiyorum. *
mantiksiz, akil fukarasi.
pesin edit: begenmedigi icin arada sirada eksi veren yazarlarin seovi olmadigini unutmayin. seovi eksilemeyi seri yapan kisi. hatirlatayim dedim.