#4542455 eksile koçum eksile. arada çaktırmadan yağmur gibi geliyorsunuz ama neyse. kim olduğunuzu da biliyorum ya o da bana kalsın. sizin kendinizi bilmeniz ve bunu benim de bilmem yeter. puanmış şeymiş koy götüne. yaptığınız kepazelik. ego düşkünü yaratıklar.
zavallı insandır.o kadar zavallıdır ki yazdıgınız herşeyi sanki kimin eksiledigini anlamıyormuşsunuz gibi eksiler.o kadar da gülünçtür bu ibne, pardon ipppneee... * bir de bu ibnenin işi gücü yok, sizi takip edip duruyor, yani başkası olsa para ister sizi takip için ama bu ücretsiz sizi takip edebiliyor öyle özellikleri de var...vay beee ben kimmişim özel olarak takip ediliyorum diyebiliyorsunuz...kendisi şuan da da beni takip ettiği için ona burdan el sallıyorumm... **
moderasyon tarafından sadece kulağı çekilmiştir, tamamen susturulamamıştır. zira; moderasyon duyurusunda, 1 saat içinde -caps lock-aynı yazarın-caps lock en fazla 6 entrysini eksi oylayabilir diyor. ee peki bu durumda ne yapacak içindeki canavara dur diyemeyen seovi; bir yazarı altı defa eksiledikten sonra kafaya taktığı bir başka kurbanla yoluna devam edecektir.