1 ocak 2009 ankara doğal gaz faciası

entry64 galeri
    55.
  1. kendi şahsım adına inşallah imanlı ve temiz gitmişlerdir dediğim 7 genç alan facia. aklı sürekli bel altına giden yobaz birisi değilim ancak orada vefat eden 7 gençten* bir tanesi bile benim yakınım olsaydı yine aynı şeyi söylerdim. inşallah imanlı ve temiz gitmişlerdir.

    not: yazar öbür tarafa yolcu olurken temiz ve imanlı gitmek istediği için görüşünü bildirmiştir. başka bir amacı yoktur.
    1 ...