Halkın soruları çeşitlidir. Akaid, fıkıh, tefsir, hadis hepsini sorar. Bazı yanlışları var diye eleştiriliyor ama hepsine cevap vermek zordur.
Yıllar önce bir soru sordular. Nişanlandığım kızla ayrıldım, kardeşiyle evlenebilir miyim diye. Fıkıhta caiz olmasına rağmen, kültür ve örfe aykırı diye olmaz öyle şey dedi. Çok güzel cevap vermiş.
Bugünlerde ellerini ovuşturuyor büyük ihtimal. Orucu neyin bozduğunu hâlâ anlamayanları kıbleye doğru domaltıp Z*gmesini bekliyorum artık. Hak ettiler yani. Her Ramazanda bunları çekmek zorunda mıyız?
2019'da iftar programına gittiğim ilahiyatçı. gülen yüzlü oluşunun yanı sıra sinirlenebiliyor da hatta kafirler hakkında kötü düşündüğü olmuş diye hatırlıyorum. https://galeri.uludagsozluk.com/r/2220677/+
oteli vardı her sene ramazanda otele kat çıkacam esprileri vardı,şimdi kimsenin malında gözümüz yok ta dinle iştigal eden bir adamın ticarette bu kadar olup sonra da insanlara szla yetinmesini telkin etmesi tam bir neyse söylemeyeyim nihatla nihat olmayayım.