iş hayatı ne yazık ki bu sağlıksız beslenmeyi de beraberinde getiriyor. Ben sabah 05.00'de kalkıyorum, o saatte istesemde evde kahvaltı yapamam. aç karınina sigara, kahve yapıp çıkıyorum. durağa gelince de klasik boyoz yumurta ikilisi, yapacak pek bisey yok.
Bütün siyasiler bizim girmemizin yalandan ibaret olduğunu biliyordu. işlerine gelen yasalari, ki bunu en çok akp yaptı ab istiyor diye çıkarttı sonuç sıfır.
Kafir doğru ama eksik söylemiş, evet düzensizlik hep artma eğiliminde, yani entropi denen şey. Ancak düzeni entropi'nin yikiciligindan koruyan ilahi bir güç var, yüce allah. işte bunu da diyeydi, Kafir adına eyi olurdu.
Akp emekli ve asgari ücretli hariç, kendi memurlarının maaşlarını güncelledi. Bir emekli olarak, 25 yıl bu devlete prim ödedim. bana verdiği emekli maaşı 20 bin lira, o'da hazine yardımı sacmaligiyla. hazine yardımı da olmasa verdiği maas 14.800 tl. bugün için kesilen en düşük ssk primi, 12.500 tl garabete bakar mısınız. Velhasıl akp'ye hiçbir zaman oy vermedim, çalınan hakkım haram zehir zıkkım olsun.
Allah söylüyorsa, şeksiz şüphesiz gerçektir burası tartışmasız. Din alimleri ve bilim insanlarının tartıştığı, fikir yürüttüğü konu belli bir coğrafyada mı, yoksa küresel mi yaşandığı noktasında.
Hüseyin nihal atsız, 1972'de ötüken dergisinde bu gerçeği şu sert sözlerle yüzümüze vurmustu, "Bu memleket geri zekâlılarla, delilerle, ruh hastalarıyla doludur." Başka neden aramaya gerek yok.
istisnalari bir kenara koyarsak, çoğu haramzade tayfasindandir. Ya maaşı düşük verir, maaşın asgari ücretin uzerindeyse, sigorta primini asgari ucretten yatırır (bu konu emekli olunca maaşının düşük olmasına çıkar) ya kıdem tazminatınından çalar, ya mesai saati dinlemez fazladan çalıştırır vb.
Yanlış bir cikarimdir. ilahi dinlerin hepsi adaleti, merhameti ve ahlâkî değerleri emrederken nasıl böyle bir cikarimda bulunabilinir?. Insanlarin kendi seytanliklarini ve hirslarini gözardı edip, bunu nasıl soyleyebiliyorlar?.