Bugünlerde ellerini ovuşturuyor büyük ihtimal. Orucu neyin bozduğunu hâlâ anlamayanları kıbleye doğru domaltıp Z*gmesini bekliyorum artık. Hak ettiler yani. Her Ramazanda bunları çekmek zorunda mıyız?
Halkın soruları çeşitlidir. Akaid, fıkıh, tefsir, hadis hepsini sorar. Bazı yanlışları var diye eleştiriliyor ama hepsine cevap vermek zordur.
Yıllar önce bir soru sordular. Nişanlandığım kızla ayrıldım, kardeşiyle evlenebilir miyim diye. Fıkıhta caiz olmasına rağmen, kültür ve örfe aykırı diye olmaz öyle şey dedi. Çok güzel cevap vermiş.