Ben dahil birçok insana hayır kazandıran Güzel insan. Şu adamın bir tane edepsizliğini gören var mı acaba? herkes hakkında delili olmamasına rağmen atıp tutuyor buna rağmen. iftiradan başka bir şey bilmezsiniz. Sizin derdiniz Allah'la, başka bir şey değil.
Bakın, yaptığı program çok basit. Ramazan ayında soru cevap şeklinde ilerliyor.
E arkadaş, 1400 senedir standart olan ve sabit bir şekilde duran din hakkında kaç farklı soru sorabilirsin? Yüz yıllardır değişmeyen bir olgu hakkında ne kadar değişik bir şey üretebilirsin?
Bir sene bilemedin iki sene içinde bu soruların bitmesi gerekiyor. Lakin hala bu program devam edebiliyor. Üstelik artık internet çağındayız. Her yerden islami fıkıh Siteleri fışkırıyor.
Bu adamın yaptığı da tıpkı beyaz, Okan hatta acun gibi şov programı. Her sene de tv’de gördüğümüz için Demek ki işini de iyi yapıyor.
iktidar yanlısı bilinen ama iktidar yanlıları tarafından bile yapılan eleştirileri ayyuka çıkan, ciddiye alınmayan biri. halde neden hâlâ ekranlarda ilginç.
yıllar önce Ankara'da yerel radyolarda popüler olmuştur. o zamanlar yaptığı programlarda para almadığını söyler dinleyicisinin gönlünü kazanırdı. görünen o ki tercihini değiştirmiş.
sözünü dinletmesi, sempatik tavırları ile toplumu ayartması da belli ki eskisi gibi etkili değil. birçok izleyicisi anlaşılan sosyal faaliyet yoksunluğundan gidiyor programına.
yıllarca insanların duygularına dokundu ama kur'an'dan doğru düzgün bir şey öğretmedi. gerçi alanı hadis, ancak profesör unvanı alan biri insanlara en azından temel noktalardaki ayetleri öğretebilmeliydi. öğretmedi. öğretseydi kendisine sorulan sorulardan belli olurdu. insanların zamanını yedi. topluma ezik bir din algısı oluşturdu. yazık oldu.
neyse ki epey uyanış var. güya yüce Allah'ın dininden anlatıyormuş gibi yapmak, hikayelerle insanların duygularına dokunmak da bir yere kadar.
ayetler bizi aslında ne güzel uyarıyor :
"Onları gördüğün zaman kalıpları hoşuna gider. Konuşurlarsa sözlerine kulak verirsin. Onlar sanki elbise giydirilmiş kereste gibidirler. Her kuvvetli sesi kendi aleyhlerine sanırlar. Onlar düşmandır, onlardan sakın! Allah onları kahretsin! Nasıl da (haktan) çevriliyorlar!"
(bkz Münafikun 4: http://kuran.diyanet.gov....isleri-baskanligi-meali-1 )
bu kişi insanlara güya peygamberi anlatıyor(!) oysa elçileri örnek alması gerekmez mi? Elçiler hakkı anlatırken yüce allah'tan başka kimseden bir beklentiye girmemiştir.
-dm'den yurumek cirkindir tek gecelik iliski gibi teklifler haramdır.
-sosyal medyayda yaptıgınız likelerin hesabını vereceksiniz.
baska neler haramdır mesela hoca? kul hakkı yemek, cocuklara tecavuz etmek, inancından dolayı giyim tarzından dolayı insanları oldurmek, hayvanlara eziyet etmek katletmek, halkı ayrıstırmak bolmeye calısmak???? cıkıp iki lafta bunlara etsene.
nihat nakitoğlu olduğu aşikar diyen, en fazla ramazan bereketinden yararlanan müberak kul olduğu konusunda sosyal medya da işlenen dinden geçinenler sınıfını da unutmayalım...
bu vb eleştiriler övgüler alan kişi.
Adına iki gün önce islam eklenmiş Gaziantep Bilim ve Teknoloji Üniversitesi, yeni adıyla islam bilim ve teknoloji üniversitesine recep tayyip erdoğan tarafından rektör olarak atanmıs adam. Allah kabul etsin.
Peygamber bir lokma bir hırka yaşardı. Siz fakirler onu örnek alın diyerek ne güzel örnek oluyor kendisi. Sürekli halinize şükredin lafları. Ama hocamızın kendisine her türlü lüks ve milyoncuk paralar helal. Fakirlik çok güzel sen de gelsene saygıdeğer hocam.
eskiden sadece 1 ay para kazanırdı. şimdi 12 ay kazanıyor. hem de Gaziantep islam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi'ne rektör atanmış. acaba neyi öğretecek? yalanı mı?