ulan bu adamı eleştirdiğiniz kadar bölüm başına 80-100 bin lira alan oyuncumsu tipleri eleştirmediniz. basit bir örnek tabi.
insanların maddi kadar manevi ihtiyaçları da var. bu adam anayasaya, cumhuriyete aykırı bir şey söylemiyor çoğu şeyi de yumuşatarak söylüyor kitlelere algı yapıp peşinden de sürüklemiyor. bir zararı yok yani bırakın alsın boşa para alan bir sürü insan var zaten.
ramazan geldi dimi yaa yine göreceğiz bu din'i kullanıp paraları cebe indiren şahsiyeti. oraya gidip soru soran halk devam etsin soyulmaya. bir de adam sanki peygamber de insanlar program sonun da bebeklerini,çocuklarını ona uzatıp dokundurtuyorlar. Bu nasıl bir saçmalık.
bu adama dinci demek en hafif tabirle şerefsizliktir.
alın işte böyle salakların tezgahınag eliyorsun kuş beyinliler. adam dine karşı dinci diyerek sanki dine karşı degilmiş gibi bir görünüme bürünüyor. ulan adam akpden gelen vekilligi itelemiş yav herkese neysede şu adama dinci demek alenen şerefsizliktir.
Mevsimlik isçi gibi her ramazan ortaya çıkan sonra kaybolan insandır. Konuşması vs. bana hiç samimi gelmiyor. Bilgisini bilemem ama medyatik olmuş ve bu çarktan para kazanan bi tip.
ben Nihat hatipoğlunu 2000 li yıllardan bilirim. kanala da ramazan programı yapardı.
hoca o zamanlar 2 saatlik programın belki 5 dakikasında coşardı şimdi her saniye bir coşku seli.
hoca o zamanlar birkaç bin liralık takım elbiseyle meydana çıkıp ben çok fakirim ne yapmalıyım diyene dua et sabret deyip geçmezdi.
hoca o zamanlar birileri raharsız olur diye lafı eğip büğmezdi doğruya doğru, yanlışa yanlış derdi. şimdi herkese boncuk dağıtıyor. islamın hükmünü değil temennisini söylüyor.
hoca o zamanlar insanın işine yarayacak bilinmesi gereken şeyleri anlatırdı insanlar ciddi sorular elzem şeyler sorardı. şimdi soru cevap kısmını gülelim biraz diye açıp izliyoruz.
aldığı paralara bir şey demem diyemem. götü yiyen çıksın o da kazansın. belki hayır işlerine kullanıyor belki gecesine gömüyor şurada burada bilmem bilemem beni de ilgilendirmez. sadece aldığı parayla gündeme geliyor bu da üzücü.
büyükler şöhret felakettir demişler. insanlar bir kişiyi omuzlarının üzerine aldılar mı o kadar yükseğe çıkarıyor ki düştüğünde yere çakılmıyor resmen yerin dibine giriyor.