masklavi

entry716 galeri51
    566.
  1. https://www.youtube.com/shorts/T64qce7H2Gw

    kafasına girene kadar paylaşacağız mecbur... bak 1 yıl öncesi de değil daha 2-3 ay falan oldu en fazla. hani lan belediye başkanları davalarında itirafçıların söylediklerini allah kelamı gibi kabul ediyordunuz ? bak burada reis kendisi haykırıyor gururla el ele beraber yürüyoruz diye bunu neden kabul edemiyorsunuz ?
    4 ...
  2. 565.
  3. cehapeli ve yardakçısı kardeşlerime çok eski falan değil sadece 1 yıl önceki tarihi hatırlattığı için kuduranların nickaltına saldırdığı yazar.

    bir oy hdp'ye bir oy chp'ye bizler meclise.

    atatürk'ün it sürüleri bunlar (hakaret değil ha hakaret olsaydı illa bir tepki verirlerdi hiç ses çıkmadığına göre normal galiba bu söz)

    önder aponun heykelini dikeceğiz heykelini (selahattin demirtaş'la kahvaltı edebilmek için sabırsızlanıyorum)

    ypg bize mi saldıracak yahu buna çocuklar bile inanmaz

    türk milletinin kötü özelliği çok unutkan olması.
    5 ...
  4. 564.
  5. "dem"li çayı çok seven yazardır. adam hala kabullenemiyor küçük emrah moduna girip "yalan söylüyorsunuz yalannnnnnnnnnnnn" diye haykırıyor. videoyu bir kez daha paylaşalım belki kabullenir "dem"li çayından büyük bir yudum alır da sindirir.

    https://www.youtube.com/shorts/T64qce7H2Gw
    6 ...
  6. 563.
  7. Verin kardesime ordan bir amedspor 11'i.
    3 ...
  8. 562.
  9. 561.
  10. Bu kadar entry görünce öldü zannettim. Şükür ki Gürcistan'a koyduk diye bu kadar yazılmış...
    2 ...
  11. 560.
  12. --spoiler--

    önce galatabahçe takımını türk milli takımı yapın da sonra konuşun.

    --spoiler--

    yahu dostum allah aşkına bırak şu bahaneleri...milli takımda rize den bile adam var trabzon dan yok diye mi rakibi desteklemek meşru yani? çok rica edeceğim insanların zekasını hafife almayın bu kadar...

    ha dersin ki benim kökenim orası, aklımla kalbim çelişiyor ben de bana makul geleni yapıyorum o ayrı, buna kimse de kalkıp ağzını açmaz herkesin kendi tercihi sonuçta...

    ama kalkıp da milli takıma galabahçe diyip trabzon dan adam yok diye rakibi desteklerim demek bir ingiliz in liverpooldan adam almıyorlar diye ing-alm maçında almanya yı destekliyorum demesi kadar saçma.

    yani bırakın bu bahaneleri delikanlı gibi neyse onu söyleyin. vallahi billahi bunun ayıbı daha az olur.
    4 ...
  13. 559.
  14. ihanete bahane arama hepimiz gördük ne olduğunu..

    tamam madem tek derdin kadro sen yaz bir 11 bakalım. dün oynayanlardan daha iyi bir kadro yaz.
    2 ...
  15. 558.
  16. konyaspor başkanını da bu gaza getirmiş kesin.
    8 ...
  17. 557.
  18. --spoiler--
    bu zamana kadar "akp lidir biraz zeka noksanlıkları vardır sıkıntı yok" dedik ama dünkü mevzu affedilir cinsten değil. ekmek yediğin yere ihanet etmeyeceksin.. madem gürcüsün madem türk milli takımına düşmansın madem ay yıldızlı bayrağa düşmansın o zaman gideceksin tiflis belediyesinde çalışacaksın türkiyede ordu şehrinin belediyesinde değil..
    --spoiler--

    önce galatabahçe takımını türk milli takımı yapın da sonra konuşun.
    1 ...
  19. 556.
  20. Tamam salın çocuğu ya, maskloş iyidir. ihihi
    3 ...
  21. 555.
  22. Bir başka cimri insan. Ne de olsa kafakoparanla memleketleri yakın.
    2 ...
  23. 554.
  24. oha ben dün masklavinin türkiye maçı yorumunu ironi sanmıştım amk. gerçek miymiş !
    5 ...
  25. 553.
  26. 552.
  27. --spoiler--
    Pkk ile birleştiler birleşeli bir sinir geldi bu çocuğa. Dağa falan çıkmasa bari.
    --spoiler--

    7'li masaya oy vermedim ben kanka biriyle karıştırdın galiba.
    2 ...
  28. 551.
  29. geçmiş olsun şıvardnadze.
    3 ...
  30. 550.
  31. Nasıl kuduruyordur gürcistan yenildi diye.

    Bir de kendi oyuncusu kırmızı kart yedi ekstra kuduruyordur ahahah…
    1 ...
  32. 549.
  33. gocucuğum adamların mayası bozuk gün gelir fetonun kulu olurlar gün gelir pkk ile el ele yürürler gün gelir ışidli olurlar. bak dün gürcüydü pazar günü ispanyol olacak. allahtan grupta israil yok aylardır burada filistin gazze diyenleri o yahudilerin kafalarına taktıkları şeyle israili desteklerken görecektik yoksa. en başta da bu masklavi..
    2 ...
  34. 548.
  35. Pkk ile birleştiler birleşeli bir sinir geldi bu çocuğa. Dağa falan çıkmasa bari.
    1 ...
  36. 547.
  37. sen ispanyolda olursun yunanda kanka sıkıntı yok. biz sizi iyi biliyoruz maya meselesi bunlar..

    galatabahçe diyorsun kalede sizin uğurcan var adam daha gs forması giymedi trabzonspordan milli takıma geldi.. kenan yıldız juventus, arda güler real madrid, hakan inter, kerem daha fenerbahçe forması giymedi benficadan geldi, eren elmalı eski trabzonsporlu. kaç yaşına gelmişsin kendini biraz geliştir artık türk düşmanı olabilirsin ama en azından bu kadar düşük profilde kalma..

    trabzonspordan kimi alacaksın mesela milli takıma ? yerli kim var aha bu kesin milli takımda olmalı dediğin ? beşiktaştan kimi alacaksın şu anda milli takıma ? aha orkun oyuna girdi orta saha rezil kepaze oldu. bu mağdur edebiyatını bırakın artık amk ne beşiktaşta ne trabzonda milli takımda oynayabilecek düzeyde bir yerli adam yok.
    3 ...
  38. 546.
  39. yok kanka. pazar günü ispanya galatabahçe maçında olanlar olacak ama.
    0 ...
  40. 545.
  41. 544.
  42. Hastalığına üzüldüm geçmiş olsun. Sağlık dedi mi bunun esprisi olmaz…
    2 ...
  43. 543.
  44. Şimdi bize ne laflar hazırlamıştır...
    0 ...
  45. 542.
  46. Benim Edirne keşan kısa dönem hacı.

    Diğer konuya yorum yapamam beni aşar.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük