kafasına girene kadar paylaşacağız mecbur... bak 1 yıl öncesi de değil daha 2-3 ay falan oldu en fazla. hani lan belediye başkanları davalarında itirafçıların söylediklerini allah kelamı gibi kabul ediyordunuz ? bak burada reis kendisi haykırıyor gururla el ele beraber yürüyoruz diye bunu neden kabul edemiyorsunuz ?
"dem"li çayı çok seven yazardır. adam hala kabullenemiyor küçük emrah moduna girip "yalan söylüyorsunuz yalannnnnnnnnnnnn" diye haykırıyor. videoyu bir kez daha paylaşalım belki kabullenir "dem"li çayından büyük bir yudum alır da sindirir.
yahu dostum allah aşkına bırak şu bahaneleri...milli takımda rize den bile adam var trabzon dan yok diye mi rakibi desteklemek meşru yani? çok rica edeceğim insanların zekasını hafife almayın bu kadar...
ha dersin ki benim kökenim orası, aklımla kalbim çelişiyor ben de bana makul geleni yapıyorum o ayrı, buna kimse de kalkıp ağzını açmaz herkesin kendi tercihi sonuçta...
ama kalkıp da milli takıma galabahçe diyip trabzon dan adam yok diye rakibi desteklerim demek bir ingiliz in liverpooldan adam almıyorlar diye ing-alm maçında almanya yı destekliyorum demesi kadar saçma.
yani bırakın bu bahaneleri delikanlı gibi neyse onu söyleyin. vallahi billahi bunun ayıbı daha az olur.
--spoiler--
bu zamana kadar "akp lidir biraz zeka noksanlıkları vardır sıkıntı yok" dedik ama dünkü mevzu affedilir cinsten değil. ekmek yediğin yere ihanet etmeyeceksin.. madem gürcüsün madem türk milli takımına düşmansın madem ay yıldızlı bayrağa düşmansın o zaman gideceksin tiflis belediyesinde çalışacaksın türkiyede ordu şehrinin belediyesinde değil..
--spoiler--
önce galatabahçe takımını türk milli takımı yapın da sonra konuşun.
gocucuğum adamların mayası bozuk gün gelir fetonun kulu olurlar gün gelir pkk ile el ele yürürler gün gelir ışidli olurlar. bak dün gürcüydü pazar günü ispanyol olacak. allahtan grupta israil yok aylardır burada filistin gazze diyenleri o yahudilerin kafalarına taktıkları şeyle israili desteklerken görecektik yoksa. en başta da bu masklavi..
sen ispanyolda olursun yunanda kanka sıkıntı yok. biz sizi iyi biliyoruz maya meselesi bunlar..
galatabahçe diyorsun kalede sizin uğurcan var adam daha gs forması giymedi trabzonspordan milli takıma geldi.. kenan yıldız juventus, arda güler real madrid, hakan inter, kerem daha fenerbahçe forması giymedi benficadan geldi, eren elmalı eski trabzonsporlu. kaç yaşına gelmişsin kendini biraz geliştir artık türk düşmanı olabilirsin ama en azından bu kadar düşük profilde kalma..
trabzonspordan kimi alacaksın mesela milli takıma ? yerli kim var aha bu kesin milli takımda olmalı dediğin ? beşiktaştan kimi alacaksın şu anda milli takıma ? aha orkun oyuna girdi orta saha rezil kepaze oldu. bu mağdur edebiyatını bırakın artık amk ne beşiktaşta ne trabzonda milli takımda oynayabilecek düzeyde bir yerli adam yok.