akp liler böyledir kendileri her şeyi yaparlar ama başkaları kendilerine 1000 de 1 ini yapsa hemen mağdura yatıp zırıl zırıl ağlarlar.
müslümanım diyor adama o.çocuğu diyor. oğlum neden adamın anasına sövüyorsun hem büyük günah hem ayıp diyorum anasına sövmüyorum ki diyor. o....u kim o zaman diyorum o kalıp küfür annesine etmiyorum diyor.. başkası sana o kalıbı kullanırsa ne olacak diyorum cevap vermiyor. ben söyleyeyim ne olacağını günlerce ağlayacak burada anama sövdüler yetkililer nerede zall nerede amerikan başkanı dahil herkese haber verin diye.
aga ne bileyim ya ne desen havada kalıyor hakikatten yazık günah.
kendisiyle bu zamana kadar husumetim olmadı ama yine de eleştirme hakkım olduğunu düşünüyorum. elbette o da beni eleştirebilir. herkesin hakkı sonuçta.
kendisi ile uyuşmayan düşüncelere karşı sert bir tavrı var. boş beleş gibi üsluplar kullanıp militanlığa oynadığını düşünüyorum. militan ateist gibi takılan insanlardan çok farkı yok. savunduğu şeylerin eleştirilmesine hep karşı çıkıyor.
gürcü ya da kürt ya da her ne olduğu önemli değil. kökenini seçemez insan sonuçta. ama saygı sevgi çerçevesinde hareket etmesi gerekiyor.
ki bu tarz değerler her yerde çok hassastır.
türkiye'de yaşıyorsun herhalde abi. (abi diyorum çünkü sözlükte uzun zamandır bulunmakla beraber eski devirleri görmüş geçirmiş). türkiye'de yaşıyorsan milli takımımıza karşı olanları desteklememen lazım.
senin şu yaptığın hareketin filistin'de yaşayıp da israil şekelini övü israil takımını desteklemekten farksız yani.
güzel kardeşim senin türklükle sorunun ne ? ciddi soruyorum bak gerçekten...
türk parasına "g.tü boklu" dedin,
türk milli takımı karşısında "gürcü milli takımını desteklerim" dedin,
şimdi de bağımsız bir konuda "türk kızı" diyerek üstü kapalı bir genelleme ile hakaretamiz ifadeler kullanmışsın...
bak daha 10-15 gün önce türk ordusu, askerlik mevzuunda bana iftira attın diye bir yazarı mahkemeye vermekle "tehdit" ediyordun burada ki orada ne hakaret ne iftira vardı.(o işten de hiçbir cacık çıkmaz bu arada haberin olsun da) millete kaç kez burada doğrudan ana avrad küfür ettin...
yani kendine yapılınca mangalda kül bırakmıyorsun "hakaret, iftira" diye, ama bunları kullanmaktan da geri kalmıyorsun. gerçekten bu doğru bir üslup ve prensip değil.
ağzı zaman zaman çok bozulan yazardır. geçen bir yazara ana avrat kaptırmış gitmiş. az önce gene bir yazara göt oğlanı falan diyor. hani süper müslümandık bro ne oldu ? aynı ağızdan hem allah kitap hem başkalarının anasına küfür nasıl çıkıyor ?
adama sövmesinin nedeni de şu ; buna torpil ile belediyeye girdin diyormuş. ispatlamadığı için g.t oğlanı diyor. eee sen günde 150 tane aynı iddiada bulunuyorsun onları ne yapacağız ? 2 senedir kent uzlaşısı diye kafa skiyorsun kent uzlaşısını kanıtlayabiliyor musun ? hayır. neden bunu iddia ediyorsun ? birilerinden duyuyorsun öyle iddia ediyorsun. şimdi yeni mottosu gazino olmuş. gazinoada herhangi bir pazarlık döndüğünü kanıtlayabiliyor musun ? hayır. bana sürekli beni çaylak yaptınız bilmem ne ettiniz diyorsun kanıtlayabiliyor musun ? hayır..
şimdi o yazar da fikir yürütüyor sana torpilli diyor onun anasına sövüyorsun kendisine göt oğlanı diyorsun. birileri kalkıp sana kanıtlamazsan şöylesin böylesin dese bu sefer başlayacaksın bana küfür ediliyor hakaret ediliyor yetkililer nerede diye sızlanmaya. ki geçen gün yaptın da tam bu dediğimi..
masklavi hiçbir şeye cevap vermiyor farkındaysanız. ya hedef saptırıyor, ya soruya soruyla karşılık veriyor ya da iftira atıyor. akepeli midir nedir anlamadım ki...
rte nin karısına kızlarına oğullarına damatlarına bakmıyorsun da gop belediye başkanının gelini nasıl aklına geliyor lan hemen ? şeytan sizi görse önünüzde secde eder yeminle..
Böyle belediyeler filan diyor da gop akp ilçe başkanının evindeki kasasından çıkan 13.5 milyon tl’ye ve mücevherlere ses etmiyor. Etmez niye etsin adam çalışmış kazanmış der…
Chp’li gop belediye başkanının da kendi evi bile yok ama olsun.